R(V)iktiga frågor inför Banmöte/Challenge Kinnekulle

Published by Pierre Veiret on

Forum Bankörning R(V)iktiga frågor inför Banmöte/Challenge Kinnekulle

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
  • Författare
    Pierre Veiret
    Deltagare

Hej,

det diskuteras boende och anmälningar för Kinnekulle men nu till de viktiga frågorna…de som av någon konstig anledning inte diskuteras….VARFÖR?

Kommer den koncentrerade blicken infinna sig, och tummen upp också efter racen…?

Hur många uppställ får vi se?

Blir det fortsatt tight?

Kommer Jens att fortsätta sin show?

Blir det solglasögon på som för Sune?

KÄNNER NÅGON IGEN DENNA BIL LÄNGRE?

Hur mycket kommer Björn att få köra?

Är det den här vyn vi i A kommer se av Shelbyfettan?

Pierre Veiret
      Deltagare

Fattar inte varför sidan till slut registrerade alla försök jag gjort att lägga till bilder då jag till slut startade en sida…. men jag bjuder på att Ragnar får vara med på en massa bilder….. 

Pierre Veiret
        Deltagare

Hmmmmm, undrar just vem som blir först med att ställa frågan…….

Dan-Erik Hansson
          Deltagare

När ska Pierre börja köra Challenge? Det är förstås den givna frågan! 

Äntligen en riktig “försnackstråd”.

Mina tips:

• Björn kommer att köra sig skittrött eftersom Shelbyfettan kommer att hålla ihop. Slutar köra efter första passet på söndag och orkar inte ens vifta med nån flagga pga mjölksyra i armarna.
            • Racen kommer att bli legendariskt täta med +20 bilar i varje. En grön GTV med startnummer nånstans mellan 3 och 5 blir historisk genom att ta 4 klassegrar på 2 dagar.
            • Lokala R-däckshandlaren öppnar en filial på Ringen eftersom alla kört slut på sina däck vid lunchtid på söndag.
            • Solkräm och -glasögon kommer att behövas av alla eftersom solen skiner från en klarblåhimmel 2 dagar i sträck.

Robert Hagblom
            Deltagare

Härligt,  har redan packat bilen. Hoppas på första banmöte med över 150 varv på två dagar ???. Men däcken kommer att räcka båda dagarna.? 

Robert Hagblom

Biörn Bladh
              Deltagare

….Och Sunes Sud höll hela helgen!  

Sune Svensson
                Deltagare

o danne han dagdrömmer han ja drömmer om nätterna,  tro att han skall ta fyra segrar pyttsan heller det behövs en annan grön färg på bilen till  det. punkt slut

Pierre Veiret
                  Deltagare

Inlägg av Dan-Erik Hansson på 2015-08-12 19:50

Exakt grabben, just den frågan 

Bra fortsättning av analysen och kul att se att det börjar bli lite liiiiiiiiiiiiiiiv i diskussionerna och folk är taggade!

Pierre Veiret
                    Deltagare

Glömde lägga till denna fråga….

Undrar om någon kommer köra vilse i år igen? 

Robin Nyquist
                      Moderator

Ja min bil är åtminstone färdig för race och jävlar vad kul det ska bli! Ser fram emot detta så jag knappt kan bärga mig! 

Robin Nyquist
                        Moderator

Inlägg av Pierre Veiret på 2015-08-12 20:15

Exakt grabben, just den frågan 

Bra fortsättning av analysen och kul att se att det börjar bli lite liiiiiiiiiiiiiiiv i diskussionerna och folk är taggade!

Han kör nästa säsong! 

Henrik Ahnfeldt
                          Deltagare

En grön GTV med startnummer nånstans mellan 3 och 5 blir historisk genom att ta 4 klassegrar på 2 dagar.

Nu är det färdiglekt pojkar. Nu börjar bilen bli som jag vill och då ser jag ingen anledning att släppa förbi er längre. 

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Henrik Ahnfeldt
                            Deltagare

Inlägg av Robin Nyquist på 2015-08-12 22:33

Ja min bil är åtminstone färdig för race och jävlar vad kul det ska bli! Ser fram emot detta så jag knappt kan bärga mig! 

Nej, de ska tvättas också!!!

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Jag är så sugen så jag drar ner redan i möra 

Karl Sandler
                              Deltagare

Kul tråd! Jag siar att en röd 116 Gtv TS med gul front kommer att gästspela i klass 2 och vinna ett race på lördagen. Kvalitid strax under 1.01, trots torrisionsstavar, sugmotor 4-a och smala 15-tummare.. men vad vet jag..

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.