Säsongsavslutning Challenge – Poolparty!
Published by Jonas Klang on
› Forum › Bankörning › Säsongsavslutning Challenge – Poolparty!
- Detta ämne har 37 svar, 16 deltagare, och uppdaterades senast 19 september, 2016 kl. 12:38 av
Mats Forssén.
-
FörfattareInlägg
-
8 augusti, 2016 kl. 00:38 #42970
Hej alla racers!
Som vi alla vet kommer vi köra säsongens avslutningsrace på Mantorp 17/9. Jag skulle i samband med det vilja bjuda in alla Challengeförare (med eventuella mekaniker/crew) och Challengefunktionärer till poolparty hemma hos mig i Bergs Slussar efter tävlingsdagen.
– Poolen håller 30 grader oavsett väderlek.
– Bastun står varm om vädret skulle vara emot oss.
– Jag bjuder på grill med hamburgare och korvar i olika former.
– Ni tar med det ni vill dricka till.
– Jag kan erbjuda 5-6 sängplatser och en massa golvyta för egen madrass och sovsäck.
– Bergs Slussars vandrarhem är beläget ca 200 m från mitt hus och erbjuder logi i olika former, vandrarhem/lyxigare stugor. http://www.bergsslussar.com
– Blir ni många som sover över så ser jag till att fixa frukost till dagen efter.
– Parkering finns för alla ekipage på gamla bandyplanen 150 m från mitt hus.
– Flipperspel finns så att vi kan kora CAR Challenge’s bästa flipperspelare! (Ett Williams White Water från 1993, om någon vill träna innan)
Skulle gärna se att ni meddelar intresse för att delta i detta evenemang, och om ni önskar slagga över, så att jag kan dimensionera mat/frukost. Tråden funkar bra för detta.
Mvh Jonas
You need to be fast to look smart
8 augusti, 2016 kl. 05:21 #42971Fantastiskt initiativ som låter väldigt trevligt Jonas!
Jag vill delta och slaggar gärna över
Nuvarande italienska fordon: Mondial T -92, Abarth 695 Assetto Corse Evo -13
Tidigare Alfor: Stelvio 2.2, Stelvio 2.0, 90 2.5 Super, Berlina 1750, 164 Q4, 2x159 Tbi SW, 159 2,2 JTS,8 augusti, 2016 kl. 06:37 #42972Härligt Jonas, kommer och soveröver
8 augusti, 2016 kl. 09:13 #42973Låter ju fantastiskt trevligt! Kommer gärna och sover över.
// Ola8 augusti, 2016 kl. 10:22 #42974Superkul initiativ Jonas. Självklart kommer jag, och jag gissar att Robin kommer också. Och jag slaggar gärna över. Vet ännu inte om Anna kommer med.
(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63
8 augusti, 2016 kl. 11:32 #42975Favvorit i repris, jag är på o slaggar gärna över!
Troligen inte helt hundra
8 augusti, 2016 kl. 12:57 #42976Count me in!
8 augusti, 2016 kl. 14:54 #42977Inlägg av Henrik Ahnfeldt på 2016-08-08 10:22
Superkul initiativ Jonas. Självklart kommer jag, och jag gissar att Robin kommer också. Och jag slaggar gärna över. Vet ännu inte om Anna kommer med.
Anna kommer också
(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63
8 augusti, 2016 kl. 16:19 #42978Grymt! GRYMT!
Jag kommer mer än gärna, övernattning är önskvärt på golvyta. Något att sova på kan jag nog få med mig =)
Du kan kalla mig herr Charlie
8 augusti, 2016 kl. 16:20 #42979Fan vad kul! Count me in as well
Sängplats, det låter bra det, skriver gärna upp mig på en sådan
12 augusti, 2016 kl. 09:14 #42980Låter kanontrevligt. Kommer med badbrallor och sovsäck! ?( och pokal?) ?
/Perra
12 augusti, 2016 kl. 17:18 #42981Jag har sett bilder på poolen på facebook hela sommaren… 🙂
Vore kul att få prova den i verkligheten., Jag kommer gärna. Räcker bra med lite golvutrymme för mig att att sova på.
Förhoppningsvis har jag också med en medhjälpare till Mantorp som också sover över.12 augusti, 2016 kl. 22:14 #42982Kul med så bra respons!
Utgår lite från “först till kvarn” när jag planerar gästsovplatserna.
Master Bedroom:
– En standard dubbelsäng: Tänker jag och sonen?
Gästrum i källaren:
– En våningssäng med bred bottendel: Tänker Henrik och Anna i botten och Robin ovanpå?
– En standard 90-säng: Tänker Jens?
– Plats för en madrass (finns) på golvet: Tänker?
Dotterns rum:
– En standard 105-säng: Tänker Patrik?
– Plats för en madrass (finns) på golvet: Tänker Ola?
Sonens rum:
– En standard 90-säng: Tänker Sune?
Gillestuga/Spelrum:
– Plats för 2 madrasser: Tänker Stefan och Joakim?
– En kortare soffa med divandel: Tänker?
Vardagsrum/Matrum:
– Plats för 2-5 madrasser: Tänker Fohlström, Benny och Mek?
– Soffa ca 180 lång: Tänker?
Utöver beskrivna finnas-madrasser, som är av ok tjocklek och bekvämlighet, så finns 2 luftmadrasser och 4 uppblåsbara liggunderlag som kan nyttjas. I nöd finns 2-3 bäddmadrasser som kan friläggas.Sedan börjar platserna ta slut!
Rekommenderar efterkommande anmälare att kolla plats på vandrarhemmet (stugorna ser ut som finare fjällstugor med toalett, kök och dusch) eller ta med eget boende (Hoffstens?)
Varmt välkomna! Ska bli grymt kul att spöa er allihopa i flipper
12 augusti, 2016 kl. 22:29 #42983Som ni ser så finns det ju rätt många sovplatser att tillgå fortfarande. Begränsningen är nog att huset endast innehåller 2 toaletter som vi får dela på i racegentlemannamässig anda
12 augusti, 2016 kl. 23:29 #42984Inlägg av Jonas Klang på 2016-08-12 22:14
Kul med så bra respons!
Utgår lite från “först till kvarn” när jag planerar gästsovplatserna.
Master Bedroom:
– En standard dubbelsäng: Tänker jag och sonen?
Gästrum i källaren:
– En våningssäng med bred bottendel: Tänker Henrik och Anna i botten och Robin ovanpå?
– En standard 90-säng: Tänker Jens?
– Plats för en madrass (finns) på golvet: Tänker?
Dotterns rum:
– En standard 105-säng: Tänker Patrik?
– Plats för en madrass (finns) på golvet: Tänker Ola?
Sonens rum:
– En standard 90-säng: Tänker Sune?
Gillestuga/Spelrum:
– Plats för 2 madrasser: Tänker Stefan och Joakim?
– En kortare soffa med divandel: Tänker?
Vardagsrum/Matrum:
– Plats för 2-5 madrasser: Tänker Fohlström, Benny och Mek?
– Soffa ca 180 lång: Tänker?
Utöver beskrivna finnas-madrasser, som är av ok tjocklek och bekvämlighet, så finns 2 luftmadrasser och 4 uppblåsbara liggunderlag som kan nyttjas. I nöd finns 2-3 bäddmadrasser som kan friläggas.Sedan börjar platserna ta slut!
Rekommenderar efterkommande anmälare att kolla plats på vandrarhemmet (stugorna ser ut som finare fjällstugor med toalett, kök och dusch) eller ta med eget boende (Hoffstens?)
Varmt välkomna! Ska bli grymt kul att spöa er allihopa i flipper
Jag tar också gärna en sängplats /sovplats.
Ska bli väldigt trevligt detta!
Nuvarande italienska fordon: Mondial T -92, Abarth 695 Assetto Corse Evo -13
Tidigare Alfor: Stelvio 2.2, Stelvio 2.0, 90 2.5 Super, Berlina 1750, 164 Q4, 2x159 Tbi SW, 159 2,2 JTS,FörfattareInlägg- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.