Säsongsavslutning Challenge – Poolparty!
Published by Jonas Klang on
› Forum › Bankörning › Säsongsavslutning Challenge – Poolparty!
- Detta ämne har 37 svar, 16 deltagare, och uppdaterades senast 19 september, 2016 kl. 12:38 av
Mats Forssén.
-
FörfattareInlägg
-
12 augusti, 2016 kl. 23:48 #42985
Inlägg av Mats Forssén på 2016-08-12 23:29
Inlägg av Jonas Klang på 2016-08-12 22:14
Kul med så bra respons!

Utgår lite från “först till kvarn” när jag planerar gästsovplatserna.
Master Bedroom:
– En standard dubbelsäng: Tänker jag och sonen?
Gästrum i källaren:
– En våningssäng med bred bottendel: Tänker Henrik och Anna i botten och Robin ovanpå?
– En standard 90-säng: Tänker Jens?
– Plats för en madrass (finns) på golvet: Tänker?
Dotterns rum:
– En standard 105-säng: Tänker Patrik?
– Plats för en madrass (finns) på golvet: Tänker Ola?
Sonens rum:
– En standard 90-säng: Tänker Sune?
Gillestuga/Spelrum:
– Plats för 2 madrasser: Tänker Stefan och Joakim?
– En kortare soffa med divandel: Tänker?
Vardagsrum/Matrum:
– Plats för 2-5 madrasser: Tänker Fohlström, Benny och Mek?
– Soffa ca 180 lång: Tänker?
Utöver beskrivna finnas-madrasser, som är av ok tjocklek och bekvämlighet, så finns 2 luftmadrasser och 4 uppblåsbara liggunderlag som kan nyttjas. I nöd finns 2-3 bäddmadrasser som kan friläggas.Sedan börjar platserna ta slut!
Rekommenderar efterkommande anmälare att kolla plats på vandrarhemmet (stugorna ser ut som finare fjällstugor med toalett, kök och dusch) eller ta med eget boende (Hoffstens?)Varmt välkomna! Ska bli grymt kul att spöa er allihopa i flipper

Jag tar också gärna en sängplats /sovplats.

Ska bli väldigt trevligt detta!
Fan va dålig jag är på först till kvarn, sorry! ? Du får ta sonens säng så hittar jag ett alternativ till Sune.
You need to be fast to look smart
13 augusti, 2016 kl. 09:10 #42986Har du bara ett Strömuttag till mej så lägger ja en madrass i skåpet
14 augusti, 2016 kl. 22:53 #42987Fy satan vilket läckert initiativ Jonas!
Count me in, jag sover gärna över…liten som jag är kanske ni har en spjälsäng över
Ser iaf till att ta med luftmadrass/sovsäck eller liknande…17 augusti, 2016 kl. 18:49 #42988Hej låter super kul .
Jag kommer gärna, sover på släpet som vanligt…??Mvh Ronny….11 september, 2016 kl. 19:50 #42989Hallå. Fan jag kan ju inte komma!. Har dubbelbokat mig tydligen. Skall vara funktionär på wenggarn på sönd så skall dit lö kväll…

/Perra
11 september, 2016 kl. 21:02 #42990Då hoppar jag in för Per! Äntligen en hel bil som inte bolmar (så mycket iaf).
Hoppas det finns ett par kvadratmeter att rulla ut en madrass på./D
13 september, 2016 kl. 19:12 #42991Inlägg av Dan-Erik Hansson på 2016-09-11 21:02
Då hoppar jag in för Per! Äntligen en hel bil som inte bolmar (så mycket iaf).
Hoppas det finns ett par kvadratmeter att rulla ut en madrass på./D
Du är varmt välkommen!
13 september, 2016 kl. 19:30 #42992Inlägg av Per Fohlström på 2016-09-11 19:50
Hallå. Fan jag kan ju inte komma!. Har dubbelbokat mig tydligen. Skall vara funktionär på wenggarn på sönd så skall dit lö kväll…

Så blir det ibland, ingen ko på isen. Vi får hoppas på en repris nästa år

14 september, 2016 kl. 19:07 #42993Inlägg av Jonas Klang på 2016-08-12 22:14
Kul med så bra respons!

Utgår lite från “först till kvarn” när jag planerar gästsovplatserna.
Master Bedroom:
– En standard dubbelsäng: Tänker jag och sonen?
Gästrum i källaren:
– En våningssäng med bred bottendel: Tänker Henrik och Anna i botten och Robin ovanpå
– En standard 90-säng: Tänker Jens
– Plats för en madrass (finns) på golvet: Tänker Sune
Dotterns rum:
– En standard 105-säng: Tänker Patrik
– Plats för en madrass (finns) på golvet: Tänker Ola
Sonens rum:
– En standard 90-säng: Tänker MatsGillestuga/Spelrum:
– Plats för 2 madrasser (finns 2 luftmadrasser i huset): Tänker Stefan och Joakim
– En kortare soffa med divandel: Tänker?
Vardagsrum/Matrum:
– Plats för 2-5 madrasser (finns 1 luftmadrass i huset): Tänker Danne, Benny och Mek
– Soffa ca 180 lång: Tänker?– Släpvagn: Ronny
Utöver beskrivna finnas-madrasser, som är av ok tjocklek och bekvämlighet, så finns 4 uppblåsbara liggunderlag som kan nyttjas. I nöd finns 2-3 bäddmadrasser som kan friläggas.
Sedan börjar platserna ta slut!
Rekommenderar efterkommande anmälare att kolla plats på vandrarhemmet (stugorna ser ut som finare fjällstugor med toalett, kök och dusch) eller ta med eget boende (Hoffstens?)Varmt välkomna! Ska bli grymt kul att spöa er allihopa i flipper

Tja!
Vill kolla om vi har några allergier att ta hänsyn till? Lägger matbeställningen ikväll!
Har uppdaterat sängplanen ovan så att ni vet om ni behöver ta med er egen madrass.
Några nya glömska wannabees som tänker komma fast de inte gått ut offentligt med det?
Skruvat upp pooltermostaten till 34 grader då väderprognosen för lördag ser lite svalare ut än nuvarande brittsommar!
Grymt välkomna alla racers!!!
Grymt
14 september, 2016 kl. 19:25 #42994Detta blir helt grymt Jonas!
Nu gäller det bara att komma ihåg badbrallorna så man slipper bada i brandkalsongerna…
14 september, 2016 kl. 19:43 #42995Du behöver inte tänka på mej ha ligger i vak i skåpet på forden de är min husbil likaväl som släpen är Ronnys husvagn
14 september, 2016 kl. 20:03 #42996Inlägg av Sune Svensson på 2016-09-14 19:43
Du behöver inte tänka på mej ha ligger i vak i skåpet på forden de är min husbil likaväl som släpen är Ronnys husvagn
Mats är en klok man! Badbyxor och handduk är bra attiraljer att packe med denna gång!
14 september, 2016 kl. 20:09 #42997Inlägg av Sune Svensson på 2016-09-14 19:43
Du behöver inte tänka på mej ha ligger i vak i skåpet på forden de är min husbil likaväl som släpen är Ronnys husvagn
OK, då kanske jag förstår frågan du ställde om ett eluttag
Kan vara lite knepigt med parkering direkt utanför huset mitt, men jag tror jag kan fixa eluttag till dig och Ronny på bandyplanen där jag tänkte att alla ekipage kunde få stå för att få plats och då också slippa fickparkera med släpvagn 
14 september, 2016 kl. 22:50 #42998Det här är helt grymt Jonas!!!
Visst är det väl rejs innan också va?
(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63
14 september, 2016 kl. 23:16 #42999Hur såg det ut med spjälsäng?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.