Säsongsavslutning på Röda Cafét på tisdag 27/9

Published by Axel Lindgren on

Forum Träffar Säsongsavslutning på Röda Cafét på tisdag 27/9

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Axel Lindgren
    Deltagare

Lite sent, bland annat pga strul med forumet kommer här info om säsongsavslutningen på Röda Cafét i Vårby. Vi kör en grandios säsongsavslutning nu på tisdag den 27/9. Under hösten och vintern kommer Björn att ta hand om pizzaträffarna i Alvik.

Kom och snacka Alfa, ät en bit mat, alt ta en fika eller en glass i en vacker miljö.

Vi kör mellan kl 18 och 20!

Vilka kommer?

Karta

Välkomna!

Axel Lindgren

Mats Forssén
    Moderator

Jag tänker passa på att göra mitt premiärbesök på denna träff nu då det är säsongsavslutning. 

#71 Abarth 695 Assetto Corse Evo

Axel Lindgren
    Deltagare

Inlägg av Mats Forssén på 2016-09-25 16:03

Jag tänker passa på att göra mitt premiärbesök på denna träff nu då det är säsongsavslutning. 

Det gör du helt rätt i, Mats! Gå gärna in och anmäl dig till aktiviteten också.

Axel Lindgren

Håkan Andersson
    Deltagare

Kommer att tillbringa dagen på Karolinska Sjukhuset. Fastande från kl 20 ikväll. Gissa om pannbiffmackan kommer att smaka underbart. Kommer med “ny” bil. En som många redan sett men med annan ägare. Kan inte helt säkert lova quizz men jag gör väl ett försök.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Mats Forssén
    Moderator

Inlägg av Axel Lindgren på 2016-09-25 16:05

Fixat nu Axel! 

#71 Abarth 695 Assetto Corse Evo

Axel Lindgren
    Deltagare

Inlägg av Mats Forssén på 2016-09-26 17:23

Inlägg av Axel Lindgren på 2016-09-25 16:05

Fixat nu Axel! 

Toppen Mats! Arrangören är nu nöjd och glad

Axel Lindgren

Kanske jag borde låta årets sista caféträff bli min första?

Jag siktar på det så får vi se. 

'06 GT 3.2L '00 Zender 166 3.0 GTAmodifierad ’70 Berlina räser

Thomas Sjölin
    Deltagare

Som vanligt vet jag inte om jag kommer loss i tid eller inte så jag dyker upp om jag dyker upp.

Igino Cazzola
    Deltagare

Jag kommer. Antingen med Aprilia:n, så att man får stå på finparkeringen, eller så gömmer jag Lexus:en bland buskarna.

Jag är fullständigt Räserskadad

Axel Lindgren
    Deltagare

Det blev en fantastisk säsongsavslutning! 12 st bilar och ytterligare några alfisti. Vi intog även tårta av rätt märke?.? 

Tack till er alla som har deltagit under säsongen! Nu tar Björn över med pizzaträffarna i Alvik. Vi kör igen nästa vår.

Axel Lindgren

Håkan Andersson
    Deltagare

Tack alla för en fantastisk säsong och en avslutning man inte glömmer i förstone. Ett stort tack till Röda Cafét för alla goda mackor och sallader och för att Ni tagit hand om oss på ett fantastiskt sätt. Vi ses i April igen.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.