Sealörunda 2017

Published by Charlotte Jacobson on

Forum Träffar Sealörunda 2017

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

Hej! När vi såg hur skoj norrmännen hade det i förra veckan så kom vi fram till att vi också vill ha skoj på nationaldagen och vad kan vara skojigare än att köra italienskt?! Sagt och gjort, vi kör en favorit i repris: Selaörundan. Vi börjar med fika, kör runt på sightseeing och svarar på tipsfrågor, och avslutar med fika. Vad är svenskare än fika? Underlaget blir både asfaltväg och grusväg, tempot blir behagligt! /Charlotte

Aktivitetskalender

Nu har jag provcyklat delar av sträckningen, plockat fram tipsfrågor av diabolisk karaktär och läst på om lokalhistorian – så vi verkar redo…

Jag vet att det kommer åtminstone 3 stycken  till som inte anmält sig i aktiviteten. 

Och caféet på Mälsåker har inte öppet så det blir avslutning på Printz bageri.

Är tyvärr bortrest, annars hade vi dykt upp. Det var väldigt trevligt förra gången.

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Thomas Sjölin
    Deltagare

Hade visst glömt anmäla mig men nu är det gjort.

Ära och odödlig berömmelse tillfaller vinnaren av tipsrundan: Thomas Sjölin. 

Thomas Sjölin
      Deltagare

Inlägg av Charlotte Jacobson på 2017-06-06 16:55

Ära och odödlig berömmelse tillfaller vinnaren av tipsrundan: Thomas Sjölin. 

Alla fick på nöten!

Tack för en riktigt trevlig dag och det fina vädret du ordnat!

Äsch, inget att skryta över Thomas.
        Jag vann ju i Färila 1989 eller när det nu var…   En tallrik med motiv från Färila kyrka. 

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Thomas Sjölin
        Deltagare

Inlägg av Christer Andersson på 2017-06-06 18:48

Äsch, inget att skryta över Thomas.

Jag vann ju i Färila 1989 eller när det nu var…   En tallrik med motiv från Färila kyrka. 

89 stämmer bra det.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.