Serieinbjudan CAR Challenge 2017 utsänd
Published by Joakim Landelius on
› Forum › Bankörning › Serieinbjudan CAR Challenge 2017 utsänd
- Detta ämne har 7 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 15 mars, 2017 kl. 20:38 av
Joakim Landelius.
-
FörfattareInlägg
-
2 mars, 2017 kl. 13:12 #43362
Vänner!
Er väntan är över! Inkorgen bör nu innehålla ett nyhetsbrev med bland annat en formell serieinbjudan.
Om ni inte fått detta mail gör följande, i tur och ordning:- Kontrollera “Kampanjer”-fliken om du använder Gmail
- Kontrollera skräpposten (och välj “detta är inte skräppost)
- Kontakta challenge@alfaromeo.org
För att i framtiden ta emot detta eminenta nyhetsbrev anmäler du dig här: http://eepurl.com/czAJnn
/Jocke
Du kan kalla mig herr Charlie
2 mars, 2017 kl. 16:29 #43363Hej och tack för ett jättebra nyhetsblad!
Det börjar närma sig säsongspremiär och då är man lite extra sugen på att se hur ens konkurrenter/kamrater har det i garagen,
Dessvärre funkar fortfarande inte hyperlänkarna till de flesta förarna, kanske gör jag något fel, men har försökt med olika webb-läsare med samma resultat.
Själv börjar jag till slut närma mig en shakedown, saknar egentligen bara bromsbelägg och huvudcylindrar, är SÅ sugen på att testa de nya prylarna!# 22 Snart händer det!
2 mars, 2017 kl. 21:31 #43364Orsakerna till detta är två;
#1: länkarna skapas manuellt, när rätt person är underrättad om att informationen är uppdaterad. Inte optimalt men så är det.
#2: information saknas i många fall, därav har länkarna inte skapats. Hojta om du tycker att du gjort som bland annat Stefan Atterhall eller Mats Forssén. Länkning ordnas då i ett nafs!
/Jocke
3 mars, 2017 kl. 18:41 #43365Läser Appendix och inser att jag behöver beställa nya klassdekaler… 🙂
147 GTA Cup -03
4 mars, 2017 kl. 18:37 #43366Inlägg av Johan Moberg på 2017-03-03 18:41
Läser Appendix och inser att jag behöver beställa nya klassdekaler… 🙂
Jag sa ju åt dig att ha lite is i magen… 😉
7 mars, 2017 kl. 17:36 #43367Inlägg av Kenneth Stefansson på 2017-03-02 16:29
Hej och tack för ett jättebra nyhetsblad!
Det börjar närma sig säsongspremiär och då är man lite extra sugen på att se hur ens konkurrenter/kamrater har det i garagen,
Dessvärre funkar fortfarande inte hyperlänkarna till de flesta förarna, kanske gör jag något fel, men har försökt med olika webb-läsare med samma resultat.
Själv börjar jag till slut närma mig en shakedown, saknar egentligen bara bromsbelägg och huvudcylindrar, är SÅ sugen på att testa de nya prylarna!Nu Kenneth så är allt uppdaterat, med lite ny funktionalitet dessutom.
Däremot är det många som behöver uppdatera presentationer av både förare och bilar med innehåll och bilder. För mall över bilpresentation se t ex denna eminenta GTA.
Copy+paste, fyll i lite eget och sen är det klart.
7 mars, 2017 kl. 19:45 #43368Inlägg av Stefan Atterhall på 2017-03-07 17:36
Inlägg av Kenneth Stefansson på 2017-03-02 16:29
Hej och tack för ett jättebra nyhetsblad!
Själv börjar jag till slut närma mig en shakedown, saknar egentligen bara bromsbelägg och huvudcylindrar, är SÅ sugen på att testa de nya prylarna!Nu Kenneth så är allt uppdaterat, med lite ny funktionalitet dessutom.
Däremot är det många som behöver uppdatera presentationer av både förare och bilar med innehåll och bilder. För mall över bilpresentation se t ex denna eminenta GTA.
Copy+paste, fyll i lite eget och sen är det klart.
Tack Stefan, jättekul med presentationerna!
# 22 Snart händer det!
15 mars, 2017 kl. 20:38 #43369Nyhetsbrevet finns nu publicerat ungefär här: CAR Challenge Nyhetsbrev
/Jocke
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.