Service i Jönköping

Published by Tomas Aldeborg on

Forum Allmänt Service i Jönköping

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Tomas Aldeborg
    Deltagare

Jag är boende i Jönköping sedan 11 år och fortsätter att handla alfor. Tyvärr är serviceställen klent i trakten och det skulle vara trevligt att finna någon som är duktig på alfa trots att det inte finns försäljning i staden. Någon som vet om något vettigt ställe eller duktig kille? Lidköping och Borås verkar vara två nära (vet inget om deras service) men jag undrar om det finns något närmare. Tacksam för förslag.

Om Muhammeds bil inte kan komma till Mecka får Mohammed mecka med bilen

Kan vara värt att åka till Göteborg Auto Alfa Väst du kommer att bli nöjd med service,jobbet och notan. Mvh Eric

Michael Emilsson
      Deltagare

Jag bor utanför Nässjö och gör service i Eksjö på Motorcentrum. Dom är auktoriserade Fiat/Alfa sedan några år tillbaka. Min bil är från 2013 och har nybilsgaranti. 

Tomas Aldeborg
        Deltagare

Tack för svaren! Eksjö är en bit men bättre än Göteborg. Är ju bara där vid varvet så det blir bara service då och jag behöver den nu. Siktar på Eksjö om inte ett bättre alternativ dyker upp.

Anders Stoffers
          Deltagare

Du ska ju givetvis åka till Herr Fingal på Ekhagen,Bilbolaget Autoservice .. a.k.a. gamla Hydromacken ..på andra sidan Lidl…

http://www.alfaservice.se/   

Tomas Aldeborg
            Deltagare

Har bokat in mig på Fingals som ni kallar det. Har hört om honom förut. Dock är de inte auktoriserade längre men det är värt ett försök i alla fall. Tack för tipset!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.