Skokloster 1 maj

Published by Frank Pino on

Forum Träffar Skokloster 1 maj

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
  • Författare
    Frank Pino
    Deltagare

För första gången så ser det ut som att vi kan vara med på Skokloster 1 maj! Krävs det föranmälan? I så fall vart vänder man sig?

Alfapino

Biörn Bladh
    Deltagare

Nä, bara åka dit! 

Johan Stenlund
    Deltagare

Bra Frank, då tar vi sällskap!

Vilka närliggande orter brukar folk köra ifrån?

nu när man är Uppsalabo och inte skåning i jämtland ska gammelbilen till Skokloster!

'06 GT 3.2L '00 Zender 166 3.0 GTAmodifierad ’70 Berlina räser

Roger Forsberg
    Deltagare

Kommer att vara i Stockholm hela helgen men utan bil. skulle vara skoj om man kunde komma med och kolla. Kanske någon som har lust att vara chaufför?

GTV 916 3.0 24V -97

Igino Cazzola
    Deltagare

Inlägg av Fredrik Assarsson på 2015-03-25 20:33

Vilka närliggande orter brukar folk köra ifrån?…

Den STORA samlingen brukar vara vid Willy’s i (Upplands) Bro.

Jag är fullständigt Räserskadad

Robert Hultman
    Deltagare

Inlägg av Roger Forsberg på 2015-03-25 21:05

Kommer att vara i Stockholm hela helgen men utan bil. skulle vara skoj om man kunde komma med och kolla. Kanske någon som har lust att vara chaufför?

Om du tar dig till pendeltågsstationen i Spånga, så kan jag plocka upp dig där.

Stockholm

Robin Nyquist
    Moderator

Inlägg av Robert Hultman på 2015-03-25 23:35

Inlägg av Roger Forsberg på 2015-03-25 21:05

Om du tar dig till pendeltågsstationen i Spånga, så kan jag plocka upp dig där.

Undertecknad samt Ahnfeldt lättar även emot Skokloster från de trakterna! Finns plats hos oss också!

Klasstrea CAR Challenge kl. II -- 2019!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

I garaget för tillfället
    AR Alfetta GTV 1.8 TBi | #6, CAR Challenge kl I | Scuderia V.A.N Corse (Projekttråd)

Robin Nyquist
    Moderator

Kan även tillägga att man kan höra av sig om man vill karavan åka dit!

Klasstrea CAR Challenge kl. II -- 2019!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

I garaget för tillfället
    AR Alfetta GTV 1.8 TBi | #6, CAR Challenge kl I | Scuderia V.A.N Corse (Projekttråd)

Roger Forsberg
    Deltagare

Kommer bo i Kungsträdgården, något nytt hotell. Hur tar man sig till Spånga därifrån?

ska se om frugan ska med också. 

GTV 916 3.0 24V -97

Robert Hultman
    Deltagare

Inlägg av Roger Forsberg på 2015-03-26 09:19

Kommer bo i Kungsträdgården, något nytt hotell. Hur tar man sig till Spånga därifrån?

ska se om frugan ska med också. 

Promenad till T-centralen och därifrån Pendeltåg till Spånga station (11 minuter).

Stockholm

Thomas Sjölin
    Deltagare

Stockholmarna samlas väl som vanligt vid Solvalla för gemensam färd till Willy’s i Bro. Lär finnas fler att åka med som kan göra en kort avstickare in till Kungsan.

Frank Pino
    Deltagare

Inlägg av Johan Stenlund på 2015-03-25 10:43

Bra Frank, då tar vi sällskap!

Självklart Johan! Förhoppningsvis kanske Jarmo har grejorna i ordning då åxå:-)

Alfapino

Ragnar Rosengren
    Deltagare

Vad gäller för tider? Jag har aldrig varit på Skokloster… Klaffar allt skall jag ställa upp Challengebilen tsm dom andra Challengebilarna, behöver/bör man passa nån ungefärlig tid??

Apropå karavankörning så kommer jag antingen från Linköpings- eller Ekerö-hållet, sannolikt det senare. Sen håller jag dock strikt max 80 km/h med släpet då då…

Frank Pino
    Deltagare

Ja tider? Någon som vet?

Alfapino

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.