Skokloster 1 maj

Published by Frank Pino on

Forum Träffar Skokloster 1 maj

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    Dan Lilliehorn
    Deltagare

Vet inte hur tillförlitligt det är, men i Maseratiklubbens kalender står det 10-15:

Skoklosterträffen 2015

Björn Ek
      Deltagare

Funktionärerna brukar börja preppa parkeringsytan runt 8-snåret. Ska man ställa ut sin challengebil kanske strax efter nio kan vara ett riktmärke.

Åke: Har du kvar nån standardtext om karavanerna vi kan klistra in här i tråden?

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Björn Ek
        Deltagare

Funktionärerna brukar börja preppa parkeringsytan runt 8-snåret. Ska man ställa ut sin challengebil kanske strax efter nio kan vara ett riktmärke.

Åke: Har du kvar nån standardtext om karavanerna vi kan klistra in här i tråden?

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Ragnar Rosengren
          Deltagare

Tack Björn! Bra att ha nån slags riktmärke. Nu är det bara att hoppas att jag lyckas få till de sista detaljerna för att vara i ordning till Gelleråsen i så god tid att en mellanlandning på Skokloster funkar… 

156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III

Björn Ek
            Deltagare

Sådär, då är aktiviteten kompletterad med information om samlingsplatser för karavankörningen!

Sune Karlsson
              Deltagare

Jamen Björn, du gjorde ju så Örebro inte syntes. Jag tar det som en personlig förolämpning

Fixat.

Går det så går det...

Björn Ek
                Deltagare

Inlägg av Sune Karlsson på 2015-04-22 15:35

Jamen Björn, du gjorde ju så Örebro inte syntes. Jag tar det som en personlig förolämpning

Fixat.

Det är för att jag inte gillar dig Sune! 

Lars Träff
                  Deltagare

Hoppas vi slipper snö i år

I garaget just nu
                    En svart Alfa Romeo Spider 1985
                    En vit Mercedes E350 Cabrio 2010
                    En grön Mercedes C220 Kombi 2019
                    En Silver/Orange Fiat Burstner Husbil 2007

Henrik Ahnfeldt
                    Deltagare

Jag tänkte bara flagga för redan nu att om det spöregnar tänker jag inte släpa med mig racebilen. 

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Ragnar Rosengren
                      Deltagare

Inlägg av Henrik Ahnfeldt på 2015-04-26 23:43

Jag tänkte bara flagga för redan nu att om det spöregnar tänker jag inte släpa med mig racebilen. 

Varför inte?  (mycket gyttja? Jag har inte varit där tidigare varken i sol eller regn…)

156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III

Robert Hultman
                        Deltagare

Inlägg av Ragnar Rosengren på 2015-04-29 18:31

Inlägg av Henrik Ahnfeldt på 2015-04-26 23:43

Varför inte?  (mycket gyttja? Jag har inte varit där tidigare varken i sol eller regn…)

Bilarna ställs visserligen upp på gräsmatta men vägen till uppställningsplatserna från vägen är inte så lång. Riktigt lerigt blir det med andra ord inte.

Stockholm

Per G Larsson
                          Deltagare

Och just nu har både SMHI och YR gjort om prognosen : DET BLIR KANONVÄDER  i morgon

Per G Larsson

Håkan Andersson
                            Deltagare

Prognosen blir bara bättre. Nu lovar man nästan vindstilla så kyleffekten från sjön uteblir i år. Kanon! Kan nog lura med hela familjen och alla fyra alforna är påställda och besiktade…

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Robert Hagblom
                              Deltagare

Det blir aldrig vindstilla på Skokloster så klä på Er!

Bilden är från innan jag åkte hemifrån förra året, 1mil från Skokloster.

Robert Hagblom

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.