Skrivfelsnisse?

Published by Thomas Sjölin on

Forum Allmänt Skrivfelsnisse?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Thomas Sjölin
    Deltagare

Noterade ett fel i senaste Klöverbladet. I reportaget från Skokloster, längst ner till höger sidan 17. Visserligen är det en 116-bil men inte är det en 75 inte.

Jonas Brixbäck
      Deltagare

Satt precis och läste bladet och uppmärksammade detsamma

Axel Lindgren
        Deltagare

Jag har också uppmärksammat det. Sånt händer så lätt

Axel Lindgren

Robert Hultman
          Deltagare

Jag får ställa mig vid skampålen, jag också.

I reportaget från Gellråsen i senaste Klöverbladet har jag skrivit Robert Schmidt i en bildtext. Robert heter ju Schmid. Förlåt, Robert.
            Å så skrev jag att Axel Lind körde en bertonekupé med eget väghållningskit. Det gjorde han inte. Bertonekupé var iofs riktigt men den hade inte hans väghållningskit.

Det var nog något mer också men det kommer jag inte på på rak arm.

Stockholm

Björn Ek
            Deltagare

Även Micha fick lite tryckfelsnisse på sitt namn några gånger men det struntar jag i, jag tycker det var ett bra nummer! Snyggt omslag, snygg insida, bra artiklar med mycket bilar och folk man känner igen, bra banmötesartikel av Robert, kul teknisk artikel av Björn och en riktigt välfylld kalender. Jag gillade speciellt den delen där man tagit med texter och allt från aktivitetskalendern, snyggt! Nu syns det hur mycket kul saker det finns att göra med klubben även om man inte läser på hemsidan! Stor tumme upp till Klöverbladsredaktionen!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Thomas Sjölin
              Deltagare

Nej, det var ingen stor sak och något som är lätt hänt. Vet allt för väl efter att ha jobbat med tidningsproduktion hur lätt det är att missa saker. Tyckte bara det var lite kul eftersom jag stött på oinvigda som inte ser skillnad på dem ens om de står bredvid varandra.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.