Sofiero Classic Lördag 14 juni 2025

Published by Mikael Kahlin on

Forum Träffar Sofiero Classic Lördag 14 juni 2025

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Mikael Kahlin
    Deltagare

Planering pågår för fullt – vi söker fler bilar – allt från klassiker till moderna Alfor.

Många fina bilar och motorcyklar är på plats, i år uppmärksammas Jaguar lite extra med tanke på 100 års firandet.

Information om utställningen https://sofiero.se/event/sofiero-classic-2025-lordag-14-juni/

Sofiero Classic utanför Helsingborg håller en mycket hög nivå på såväl bilar som kringarrangemang och för några år sedan vann klubben första pris för bästa utställare. Är det dags igen?

Vi har en väl inarbetad rutin för vårt deltagande vilket gör det det enkelt för dig att ansluta till gänget.

Intresseanmälan skickar du till mig, helst e-post  mikael.kahlin@gmail.com eller mobil 072-216 99 28

Välkommen hälsar Alfa- gänget på Sofiero Classic.

Hej, jag är en nybliven medlem, vilken Alfa söker ni? Jag har en MITO från 2015 🙂

Vill du berätta mer om den rutinen du skriver om?

Vänligen Anita

Mikael Kahlin
      Deltagare

Hej,

så kul att du är intresserad!

Det är en bilutställning i vacker slottsmiljö med många bilar, mycket folk o go stämning.

Det innebär att vi måsta vara på plats hela dagen från tidig morgon till sen em

RUTIN

1. Anmäl dig direkt till Sofiero – SENAST 25 MAJ – ange att man ställer ut med Club Alfa Romeo Svezia. Länk till anmälan https://podio.com/webforms/30121783/2518404

OBS! Det gäller endast lördag 14 juni för oss – glöm inte ange det!

2. Gå med i vår messengergupp när du fått anmälan bekräftad. Hör av dig till mig så bjuder jag in.

3. I gruppen sen så hjälper vi dig med skylt till bilen, samt annan information om tider,  plats med mera. Inte minst pushar vi varandra till puts o fix etc inför evenemanget.

Undra du över mer så slå en signal!

Med vänlig hälsning, Mikael

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.