Spettacolo Nordico 2019

Published by Joakim Landelius on

Forum Träffar Spettacolo Nordico 2019

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Joakim Landelius
    Keymaster

Tjena!

Som knappast undgått dig, så är det snart dags för Spettacolo Nordico 2019!

Vi behöver DIN hjälp med lite saker på plats. 

• Sekretariatsarbete
      • Sälja trackday åkning
      • Sälja ProvaPå-Licenser
      • Ta betalt för racetaxi
    • Säkerhetsarbete
      • Sköta utsläppet på banan
      • Köra Pace-Car på lunch-körningen
    • Utställningsarbete
      • Hjälpa utställande ekipage rätt, och tillse att bilar som inte skall vara på innerplanen, lämnar densamma

Självklart finns det en myriad av andra arbetsuppgifter som just du kan hjälpa till med, men dessa är de mest kritiska.

Vad erbjuder vi? Jo, du får en anmärkningsvärt snygg T-shirt att arbeta i, och dessutom bjuder vi på lunch den eller de dagarna som du jobbar. 
    Låt oss veta att du är intresserad genom att maila oss på info@spettacolonordico.com

/Spektakelgeneralen

Du kan kalla mig herr Charlie

Thomas Sjölin
    Deltagare

Jag hjälper gärna till med vad jag kan. Hade dock tänkt köra själv också så det som passar utöver det kan jag stå till tjänst med.

Lars Narvselius
    Deltagare

Ställer också upp – har mailat!

GTV6 GP - 87 / Giulietta Veloce - 16

Erik Askjem
    Deltagare

Hei Joakim å tack for sist.

Jag kan stella up om det behövs, men hoppas på å få åkt med Giulia på bana ochså.
    Jag och Egil brukar ha ansvaret för teknisk kontroll, förarmöten och prova på licenser mm på trackday bilarna på våra norska träff men jag kan hjälpa til med annat om det behövs.
    Kommer när Fredag kväll å blir hele helgen.

MEN jag har fått en boende problem då han som skulle boka stuga (inte meg) inte bokade tidlig nog så nu er dom slut.
    Så om någon har plats til meg i en stuga skulle det va perfekt finnas to platser så skulle nog Egil (røda norska 156) ochså bli glad.

Mvh
    Erik
    I grön 66 Giulia.

Joakim Landelius
    Keymaster

Hei Erik,

Tack för att du sträcker upp handen! Vi kommer ha planeringsmöte i arrangörsgruppen den 13/8 där frågan om både boende och arbetsuppgifter kommer diskuteras. Jag återkommer när det har kristalliserat ut sig.

Vi ses på Våler!

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Niklas Wolkert
    Deltagare

Jag kan hjälpa till med diverse. Hör av er. Tänkte köra så mycket bana jag hinner och vad bilen håller för. Bor ca 15 min från banan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.