Ställer vi ut i Göteborg classic Car weekend?

Published by Fredrik Widahl on

Forum Träffar Ställer vi ut i Göteborg classic Car weekend?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Fredrik Widahl
    Deltagare

Jag undrar om vi ställer ut på Göteborg Classic Car weekend 24-25 maj?

Widahl

Dan-Erik Hansson
      Deltagare

Bumpar den här, ännu så länge korta, tråden.

Råkade träffa en person från arrangörerna, tillika min svärsons pappa, Dag Skride som sålde in GCCW hårt till mig och undrade även han “Vill CAR vara med?”.
        Misstänker att det är kostnader förknippade för CAR att ställa ut här, men det kan det väl vara värt när det nu inte blir nåt på Tjolöholm. Dag Skride har f.ö. tänkt sig ett “Little Italy” centralt placerat, vilket givetvis kräver några Alfor.

Till och med jag som bor på ostsidan planerar att delta på nåt sätt.
        https://www.gccw.se/

Robert och Robert, vad säger ni?

/Danne

Stefan Atterhall
        Moderator

Det var inte något rungande engagemang här.

Jag kollade upp förutsättningarna och det finns ju information på hemsidan om både kostnader och förutsättningar:

Det känns väl som en no-brainer om vi kan skaka fram ett gäng bilar. MHRF-anslutna är vi och 750kr har klubben nog råd med. 😉

Vi får väl försöka rycka i någon i GBG-området som kan ta taktpinnen och se vad som går att ordna?

I/utanför garaget:
          - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
          - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
          - 156 Sportwagen 2.0 JTS TI -04
          - Sprint Veloce 1.7 8V -87
          - Alfasud TI 1.7 8V -78

Robert Jakobsson
          Deltagare

Hej!

Jag har anmält Club Alfa Romeo Svezia till GCCW med 10 bilar och under veckan fått bekräftelse på detta.

Jag har även en längre tid haft kontakt med Dag Skride och Fiat Classic Club samt en Scooter/Vespa-klubb. Vi planerar tillsammans att skapa ett “Little Italy” inne på området.

Den info vi har idag är att vi kommer att få stå inomhus och bilarna är bevakade under hela helgen. Vi kan bygga upp monter från torsdag kväll och allt ska vara på plats senast på fredag kväll innan utställningen börjar.

All info mm från GCCW är fortfarande lite “löst i kanten” så jag och Dag försöker vara med och påverka. Vi (och arrangören) gör ju detta för första gången så det blir nog lite improvisation som gäller.

Någon som är intresserad att ställa ut sin bil? Läs om eventet på http://www.gccw.se

/Robert

Alf1GT

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.