STH: Brostugan

Published by Igino Cazzola on

Forum Träffar STH: Brostugan

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    Joakim Sande
    Deltagare

Inlägg av Gabriel Eriksson på 2014-05-29 09:46

Inlägg av Joakim Sande på 2014-05-28 15:19

Porsche-bögarna  

Som porscheägare så protesterar jag starkt mot ett sånt trist uttryck. 

Tråkigt att du tog illa vid dig. Ber om ursäkt för det. Då borde du ju absolut vara på Brostugan tisdagar då du har båda, antar jag? 

Gabriel Eriksson
    Deltagare

Inlägg av Joakim Sande på 2014-05-29 23:33

Inlägg av Gabriel Eriksson på 2014-05-29 09:46

Inlägg av Joakim Sande på 2014-05-28 15:19

Porsche-bögarna  

Som porscheägare så protesterar jag starkt mot ett sånt trist uttryck. 

Tråkigt att du tog illa vid dig. Ber om ursäkt för det. Då borde du ju absolut vara på Brostugan tisdagar då du har båda, antar jag? 

Ingen fara, jag tar väl egentligen inte så illa vid mig personligen.  Tycker mest det är trist när det skrivs nedsättande om andra märken eller dess ägare oavsett vilket märke det gäller. Känns inte som nåt car behöver hålla på med. Men jag förstår frustrationen när det är så svårt att få med folk. 

Hade jag inte haft ca 40 mil enkel till brostugan hade jag nog dykt upp där ibland. 

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Joakim Sande
    Deltagare

Nog om det nu då. Känns ganska OT. Mitt dåliga skämt gick inte hela vägen fram.

Men vad sägs om att man kanske ska byta till en annan dag? Måndagar, torsdagar eller fredagar? För mig passar inte fredagar sådär jättebra.

Hur ser det ut för resterande?

när det gäller Brostugan är väl inte dagen nåt bekymmer. Antingen trängs man med Porschar eller också får man stå ut med 1000 miator eller tjogvismed E-types. Lite av charmen med det stället är ju just att det är en etablerad samlingsplats för entusiastfordon. Jag fortsätter att åka dit de tisdagar som passar min kalender och solen skiner. 

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Björn Ek
    Deltagare

Är det nu jag ska låta bli att påpeka att HBQT-personer antagligen är de som har mest rätt att ta anstöt när så många 2014 fortfarande ser ordet bög som något nedsättande? 

Nytt ämne så bli alla gladare! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Joakim Sande
    Deltagare

Fniss 

Gabriel Eriksson
    Deltagare

Åh, i stockholmstrakten är såklart det ordet en komplimang. Det var ju jag som missuppfattade det hela. Ber verkligen om ursäkt för att jag drev tråden offtopic. Tanklöst av mig.  

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Gabriel Eriksson på 2014-05-31 12:08

Åh, i stockholmstrakten är såklart det ordet en komplimang. Det var ju jag som missuppfattade det hela. Ber verkligen om ursäkt för att jag drev tråden offtopic. Tanklöst av mig.  

Nä, det är tämligen neutralt vilket det kommer vara även i Arvika så fort 2000-talet behagar anlända där… 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Gabriel Eriksson
    Deltagare

Vi får väl se, är nog ett tag till 2000-tal här 

Joakim Sande
    Deltagare

Vädret imorgon ser inte så lovande ut.

Dock verkar vi ha vädergudarna med oss nästa tisdag 

Igino Cazzola
    Deltagare

Inlägg av Joakim Sande på 2014-06-02 10:58

Vädret imorgon ser inte så lovande ut…

Jag funderar på att åka dit idag istället.

Jag är fullständigt Räserskadad

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.