STHLM Pizza imorgon onsdag

Published by Björn Ek on

Forum Träffar STHLM Pizza imorgon onsdag

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #38548
    Björn Ek
    Deltagare

      Imorgon är det dags igen! Fem tappra själar så här långt och med tanke på vilka elitalfister det är så räcker det egentligen bra men vi tänkte att ni andra kanske också ville titta in! I så fall får ni gärna anmäla er så jag vet hur stort bord jag ska boka! 

      Och kom ihåg, det är inte den höga farten som dödar, det är det plötsliga stoppet!

      I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

      #38549
      Mattias Rehn
      Deltagare

        Tänkte titta förbi imorgon, så risken är väl att jag drar ner det höga elitalfisti-indexet men kompenserar med glatt humör.

        /Mattias

        #38550
        Åke Nyberg
        Deltagare

          Och här anmäler sig en mycket viktig Alfist – helt klart Överviktig !

          #38551
          Björn Ek
          Deltagare

            Tvärtom Mattias, med dig och Åke så gick plötsligt träffens Giulia-faktor genom taket! Sätt er bredvid varandra nu också så får vi ett veritabelt Giulia power-house! 

            I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

            #38552
            Mattias Rehn
            Deltagare

              Härligt, krokar arm med Åke och håller fanan högt.

              #38553
              Dan-Erik Hansson
              Deltagare

                Thoho, jag kommer också!

                #38554
                Björn Ek
                Deltagare

                  Kul att så många kan komma! Just nu ser det ut som att vi blir nio personer. Jag har bokat bord för åtta så ni som kommer tidigt kan väl upplysa personalen om att det kan behövas en stol eller två extra! 

                  Ses snart!

                  I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

                  #38555
                  Björn Ek
                  Deltagare

                    Kul att så många kan komma! Just nu ser det ut som att vi blir nio personer. Jag har bokat bord för åtta så ni som kommer tidigt kan väl upplysa personalen om att det kan behövas en stol eller två extra! 

                    Ses snart!

                    I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.