STHLM Pizza imorgon onsdag

Published by Björn Ek on

Forum Träffar STHLM Pizza imorgon onsdag

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Björn Ek
    Deltagare

Imorgon är det dags igen! Fem tappra själar så här långt och med tanke på vilka elitalfister det är så räcker det egentligen bra men vi tänkte att ni andra kanske också ville titta in! I så fall får ni gärna anmäla er så jag vet hur stort bord jag ska boka! 

Och kom ihåg, det är inte den höga farten som dödar, det är det plötsliga stoppet!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Mattias Rehn
    Deltagare

Tänkte titta förbi imorgon, så risken är väl att jag drar ner det höga elitalfisti-indexet men kompenserar med glatt humör.

/Mattias

Åke Nyberg
    Deltagare

Och här anmäler sig en mycket viktig Alfist – helt klart Överviktig !

Björn Ek
    Deltagare

Tvärtom Mattias, med dig och Åke så gick plötsligt träffens Giulia-faktor genom taket! Sätt er bredvid varandra nu också så får vi ett veritabelt Giulia power-house! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Mattias Rehn
    Deltagare

Härligt, krokar arm med Åke och håller fanan högt.

Dan-Erik Hansson
    Deltagare

Thoho, jag kommer också!

F.d. challengeförare i GTV #4. Giulia Veloce -17 och 4C -16

Björn Ek
    Deltagare

Kul att så många kan komma! Just nu ser det ut som att vi blir nio personer. Jag har bokat bord för åtta så ni som kommer tidigt kan väl upplysa personalen om att det kan behövas en stol eller två extra! 

Ses snart!

Björn Ek
    Deltagare

Kul att så många kan komma! Just nu ser det ut som att vi blir nio personer. Jag har bokat bord för åtta så ni som kommer tidigt kan väl upplysa personalen om att det kan behövas en stol eller två extra! 

Ses snart!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.