STHLM Pizzaträff tackar för den här säsongen

Published by Björn Ek on

Forum Träffar STHLM Pizzaträff tackar för den här säsongen

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Björn Ek
    Deltagare

Hej alla pizzaätare i Stockholm! (Jaja, ceasar-salladätare också

Ett stort tack till alla som varken var torg, eller fyrkantiga utan istället kom och hängde med oss på al Caminetto i Alvik! Som mest tror jag vi var 14 personer (stämmer det?) och får se oss slagna av Emilsson för den här gången. Men vi kommer tillbaka i höst och då j-r!  Om du aldrig förgyllt din arbetsvecka med en pizzaträff så hoppas jag du tar chansen när vi är tillbaka i oktober. Eller så hoppar du på redan nu och åker till Axels Röda Caféet-träffar som vi nu med varm hand lämnar över till! En gissning är att de drar igång en vecka eller två efter 1:a maj!

Ett extra stort tack till konkurrensen som i år varit formidabel med både Linköping, Malmö, Växjö, Kalmar, Karlskrona och nu senast Uppsala! (Nu glömde jag säkert nån)

Vi ses snart på lämplig putsträff, räserbana, Targa Florio Haninge eller kanske i Torsång?

/B. Buse

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Kenneth Larsson
    Deltagare

Tackar så mycket Herr Buse!

Axel Lindgren
    Deltagare

Tack så mycket, busen Björn, för väldigt trevliga pizzaträffar även denna säsong!

Tisdagen den 10 maj drar vi igång för säsongen med sommarträffarna på Röda Cafét. Håll utkik under Aktiviteter.

Axel Lindgren

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.