Stor eloge för utskick av Klöverbladet nr:1 2014.

Published by Roberth Andersson on

Forum Allmänt Stor eloge för utskick av Klöverbladet nr:1 2014.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

Vill passa på att tacka för Klöverbladet som kom i lådan trots att ingen betalning skett.

Hade avvaktat både med registrering och betalning men nu är detta fixat

MVH/Roberth

Spider 916 2.0T.S 1999 - 166 32 2004

Björn Ek
    Deltagare

Roligt att det uppskattas! Styrelsen och alla vi andra som jobbar med det nya medlemsregistret vet att vi har höjt tröskeln lite med det nya systemet för online-betalning. Därför var alla rörande överens om att inte låta någon bli utan Klöverbladet 1 på grund av att man kanske skjutit lite på inbetalningen. Det känns jättebra att det verkar vara rätt tänkt!

Sen är vi förstås glada att höra att betalningen funkade smidigt! Välkommen till ett riktigt välfyllt klubbår 2014! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Jocke Bolling
      Deltagare

Inte fått något klöverblad än fast jag betalat medlemsssskap för en tid sedan. Är det “segare” för att jag är en ny medlem?

Med vänlig hälsning, Jocke

James Edberg
        Deltagare

POSTEN påverkar leveransen av Klöverbladet. Ser man tillbaka genom åren brukar det skilja några dagar på när Klöverbladet dimper ner i lådan hos medlemmar

Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06

Jan Westerberg
          Deltagare

Jag har inget klöverblad erhållit trots att det är det är många dagar sen det skulle skickas ut till medlemmarna, tror knappast att postgången är så försenad,men kanske det har blivit något annat fel ?
            Jag ser fram att få läsa klöverbladet nr1.

Vänliga hälsningar
            Jan Westerberg

Jag har inte heller fått något..

Tifosi

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.