Suck…

Published by Thomas Sjölin on

Forum Allmänt Suck…

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Thomas Sjölin
    Deltagare

Såg nyss presentationen av den nya Milano.

Kan inte annat än känna mig besviken, ännu en SUV. Att den är enbart el tar jag inte ställning till, men en SUV har jag inget som helst intresse av. Kommer det inte någon vanlig sedan/hatchback/sportwagon så lär det aldrig bli något nyare än en Giulia för min del.

Anders Egermo
      Deltagare

Håller med dig. Alla dessa förbannade SUVar som skymmer sikten i trafiken. Tacka vet jag sedaner, kupéer eller t.o.m. en normalhög kombi!🤓

SAABtoken

Håller med dig Thomas. 3 “SUVar” i modellprogrammet och så bara Giulian. Men… det är tyvärr? den modellen som säljer mest på marknaden. Vi får väl hoppas de drar in pengar så Alfa kan ta fram modeller som tilltalar oss också, då menar jag inte specialmodeller i typ 300 ex för 4 miljoner… 😄

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Thomas Sjölin
        Deltagare

Håller med dig Thomas. 3 “SUVar” i modellprogrammet och så bara Giulian. Men… det är tyvärr? den modellen som säljer mest på marknaden. Vi får väl hoppas de drar in pengar så Alfa kan ta fram modeller som tilltalar oss också, då menar jag inte specialmodeller i typ 300 ex för 4 miljoner… 😄

Giulian slutar väl snart tillverkas dessutom så det bara finns SUVar i programmet.

Jag förstår, de vill sälja bilar, men glömmer de bort historiken och alla trogna fans så är risken stor att märket blir helt urvattnat.  Att skapa specialmodeller med 33 exemplar för 10 miljoner stycket är inget som räddar märket.

Klas Hedberg
          Deltagare

Ja ännu ett högbygge, och nästa modell att presentera blir….. en stor SUV! Dom tror att dom kan tvinga mig att köpa en SUV, men jag är en riktig surgubbe så det går inte! 🙂  “The European branch of JEEP” som någon myntade efter att ha fått Alfa’s modellplaner presenterade.

Lars T Andersson
            Deltagare

Dom borde helt klart förbjudas av EU. Alla utom hustruns Stelvio förstås. Det skulle bli jobbigt hemma då…..

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.