SvD provkör 4C

Published by Robert Hultman on

Forum Allmänt SvD provkör 4C

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Robert Hultman
    Deltagare

Bortsett från det lätt irrelevanta eller åtminstone överflödiga påpekandet att 4C är “dåligt anpassad för vardagen” är det en positiv recension.

http://www.svd.se/naringsliv/motor/skapad-for-skarpa-kurvor_3493440.svd

Stockholm

Thomas Sjölin
      Deltagare

Nej, det är ju inte en bil man köper för att köra ungarna till dagis och veckohandla på Maxi så jag kan inte heller förstå varför man ens skriver något sådant.

Roger Forsberg
        Deltagare

Samma test som var med i GP häromdagen. Vilken fantasi de olika tidningarna har.

GTV 916 3.0 24V -97

Henrik Cornelius
          Deltagare

I princip alla provkörningar har varit positiva, sen är det klart att vissa känner sig tvungna att hitta någonting mindre bra.

En kollega såg en bild på 4C Spider i nån morgontidning på lunchen och utbrast “Fyfan va ful”. Fick lite tunghäfta…  

Men kom mig på att säga “blivande klassiker” i alla fall. Finns tydligen folk för allt.

Säljer OBD-kablar för släckning av airbaglampa mm. PM:a för info.

Thomas Sjölin
            Deltagare

Du vet, det finns folk som tycker den första Hyundai coupé’n var snygg. Det säger väl en del om somliga människors smak?

Henrik Cornelius
              Deltagare

Så är det ju, men mycket har sagts om Alfa men vete 17 om jag hört någon säga något illa om utseendet på dem.

Säljer OBD-kablar för släckning av airbaglampa mm. PM:a för info.

Thomas Sjölin
                Deltagare

Sedan finns det ju de som i hemlighet drömmer om att köra en Alfa men inte vågar stå för det och därför känner sig tvingade till dylika kommentarer.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.