Tack för den här tiden!
Published by Mats Berg on
› Forum › Bankörning › Tack för den här tiden!
- Detta ämne har 9 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast 8 juni, 2014 kl. 16:30 av Niclas Rosengren.
-
FörfattareInlägg
-
31 maj, 2014 kl. 18:15 #40932
Jag har efter mycket funderande kommit fram till att det är dags att kliva av Banmötesgruppen, det var inget lätt beslut men nu är det fattat.
Det har varit en jättekul tid, jag har lärt mig massor och framför allt lärt känna en massa sköna människor. Så jag vill varmt rekommendera den som är intresserad att ta kontakt med banmötesgruppen, det finns alltid nått man kan bidra med och man behöver inte ha några speciella förkunskaper.Innan jag kom med i Banmötesgruppen så hade jag aldrig förstått vad som drev Björn Ek och Daniel Holm att arrangera banmöten. Det ändrades snabbt, under första regniga lördagen på Kinnekulle kände jag en euforisk lyckokänsla. Naturligtvis trodde jag att det bara var jag och första banmötet men denna positiva energi och regnet är nåt som förföljt min tid i banmötesgruppen, nu hoppas vi på bättre väder! Det har alltid varit en rejäl kick på banmötesdagen, nåt jag även hört från många andra, så det är nog inte bara jag. Jag tror det är något vi inom Alfaklubben kan vara stolta över och ska vårda ömt!
Ett exempel på det är när jag för ett tag sen hjälpte Jens Roos med ett nytt login. Det var en lördagsförmiddag (för mig, ni andra skulle nog säga lunch), vi messade fram och tillbaka, det tog väl nån timme och när det var färdigt så kom det ett “tack för hjälpen” från Jens. En väldigt trevlig gest och det är sånt som i alla fall får mig att tycka att det var jävligt kul! Sluta aldrig med “tack trådar”, “komma fram till sekretariatet och tacka för banmötet” och dylikt. Sånt märks och är det som är bränslet i klubben.
När jag korrekturläser det här så är det nästan så jag undrar om jag gjort rätt, så skynda er att ta kontakt med Banmötesgruppen innan jag ändrar mig.
Vi lär säkert ses på nåt banmöte framöver, förhoppningsvis en lite mindre stressad Berg. Banmöten är ett gift minst lika starkt som Alfa viruset!
Banmötesgruppen har fått en ny medlem, han heter Michael Emilsson. Presentera sig får han göra själv, men det verkar riktigt bra!Inget är svårt om man kan det.
31 maj, 2014 kl. 20:48 #40933Tack själv Mats, alltid lika kul att träffas på banmötena! Tack för den här tiden, hoppas vi syns på någon bana i sommar.
31 maj, 2014 kl. 22:33 #40934Tack ska du ha Mats!
31 maj, 2014 kl. 22:34 #40935Banmötesgruppen har förlorat sin bästa medlem, lika bra att vi lägger ner resten.
Nä, på ett lite allvarligare plan: Ultratack för allt du har gjort för oss Mats, du kommer att vara fett saknad!/Igino
Jag är fullständigt Räserskadad
31 maj, 2014 kl. 23:18 #40936Stort tack för din insats Mats!
Går det så går det...
1 juni, 2014 kl. 01:47 #40937Med den positiva energi man mött från dig, Mats, är det svårt att inte tänka “men va fn” när du slutar i bangruppen.
Men det är bara att böja sig för fakta och lyfta på hatten för en fin insats. Jag har personligen haft stor hjälp av dig och stor glädje av det du och de andra i banmötesgruppen gjort för oss som bara sliter på asfalten och njuter av att köra på bana för en liten slant.Stockholm
1 juni, 2014 kl. 08:35 #40938Tack så mycket Mats, ni gör alla ett jättejobb i banmötesgruppen.
GTV 916 3.0 24V -97
1 juni, 2014 kl. 21:08 #40939Mats,
Stort tack för all ordning du varit med om att skapa tillsammans med kompanjonerna i banmötesgruppen för våra fantastiska banmöten. Alltid tålmodig och beredd att fixa det där som vi andra stressat försöker komma runt. Får erkänna att jag känner ett visst sting av lite dåligt samvete för att jag själv inte fixat att göra lite mera för att underlätta för banmötesgänget.
Hoppas innerligt att du nu får tid att fixa iordning GTVn och att du får tid att köra lite bil igen! För det är ju det som banmöten är till för och det gäller ju även för funkisarna.
Jag lovar att vårda klockstapeln och ha den med på kommande banmöten till dina efterträdares fromma.
/Danne
3 juni, 2014 kl. 15:30 #40940Öööööööööööööööö…. vaaaa….. nämen…. ska du… upptäckte det först nu…, så jag får väl ta till ett MEGATACK till dig Mats! En stor insats, alltid med en trevlig smittande positiv inställning, mycket betydelsefullt!
Men du kommer väl till banmötena? Det skulle ju kännas tomt annars…
156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III
8 juni, 2014 kl. 16:30 #40941Stort tack Mats !
Du har fört banmötena till en “ny höjd” och vi kommer sakna dig. Hoppas dock vi får se dig på banorna även i fortsättningen fast nu bakom ratten
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.