Tack för säsongen!

Published by Mats Berg on

Forum Bankörning Tack för säsongen!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Mats Berg
    Deltagare

Jag skulle vilja tacka alla dessa hjältar som offrar sin fritid för att jag ska få ha skitkul på banmötena!

Kör lite namedropping: Sune Karlsson, Henrik Lindgren, Jocke Knutsson Dan-Erik Hansson, Robin Nyquist, Mattias Anderson, Daniel Holm, Björn Ek, Aris Stamos, Robert Schmid, Stefan Atterhall 

Jag har säker missat någon och då beror det inte på er insats utan på mig som är dåligt insatt, fyll gärna på med dom jag missat!

Än en gång, TACK SOM FAN!!!

Inget är svårt om man kan det.

Instämmer högaktningsfullt. Det är inte var dag man får vara med om sådana höjdardagar som igår på Mantorp. /stort tack..

Gabriel Eriksson
      Deltagare

Även om jag bara kört ett banmöte under säsongen håller jag såklart med. Tack alla fantastiska människor som ordnar detta! 

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Hej Jag tycker att det var ett väldigt bra skött tävling, tack så mycket Allihopa.

Med vänlig hälsning Fred-Ove Danielsson

Det är bara att hålla med Mats Berg till 100%!
        Tack alla funkisar på alla nivåer som gör dessa tillställningar möjliga, det är ni som gör att vi tillsammans kan höja vår livskvalitet!

# 22 Snart händer det!

Robin Nyquist
        Moderator

Roligt att höra att det är så pass uppskattat! Har själv kört ett gäng år utan att agera funkis, därför har det bland annat varit så himla roligt att hjälpa till och se till så vi kan fortsätta ha så här fånigt kul på banorna! 

Vi ses nästa år igen på Banmötena allesammans 

Joakim Landelius
          Keymaster

Inlägg av Mats Berg på 2016-09-18 21:23

Kör lite namedropping: Sune Karlsson, Henrik Lindgren, Jocke Knutsson Dan-Erik Hansson, Robin Nyquist, Mattias Anderson, Daniel Holm, Björn Ek, Aris Stamos, Robert Schmid, 

Jag tänker att även Stefan Atterhall kan få sig ett stort tack! 

Jag instämmer i tackfanfaren med att säga att utan alla de andra omnämnda hade inte mitt namn stått där. Det är alla ni som gör det lätt att göra detta. 
            Sen vill jag rikta ett stort tack till alla förare. Challenge-förare för att ni är ett så in i norden skönt gäng som med stor respekt för varandra kör snyggt och rejsar hårt. Alla banmötes-förare skall också ha stort tack, tack för att ni står ut med att vi krånglar och stökar en massa kring Challenge och tack för att ni står och är en grym publik under tävlingarna!

Kan vi inte köra banmöten året runt? 

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Sune Svensson
            Deltagare

Ja tack till er alla som gör det möjligt att vi kan köra våra banmöten 

Tack o Tack det är verkligen kanonbra!

Mats Berg
              Deltagare

Inlägg av Joakim Knutsson på 2016-09-19 07:41

Inlägg av Mats Berg på 2016-09-18 21:23

Kör lite namedropping: Sune Karlsson, Henrik Lindgren, Jocke Knutsson Dan-Erik Hansson, Robin Nyquist, Mattias Anderson, Daniel Holm, Björn Ek, Aris Stamos, Robert Schmid, 

Jag tänker att även Stefan Atterhall kan få sig ett stort tack! 

Jag instämmer i tackfanfaren med att säga att utan alla de andra omnämnda hade inte mitt namn stått där. Det är alla ni som gör det lätt att göra detta. 
                Sen vill jag rikta ett stort tack till alla förare. Challenge-förare för att ni är ett så in i norden skönt gäng som med stor respekt för varandra kör snyggt och rejsar hårt. Alla banmötes-förare skall också ha stort tack, tack för att ni står ut med att vi krånglar och stökar en massa kring Challenge och tack för att ni står och är en grym publik under tävlingarna!

Kan vi inte köra banmöten året runt? 

/Jocke

Nu får jag ju skämmas, hur kan man missa mr Challenge ” himself”. Ber tusen gånger om ursäkt Stefan!!!!

Inget är svårt om man kan det.

Robert Jakobsson
                Deltagare

Bara att instämma!

Tack allihop för en fantastisk säsong. Började lite trevande med snö och blöta i Karlskoga, men sedan har det varit magiskt kul.

Efter att även ha kört både på Rudskogen och Zandvoort i år så måste jag säga att Svenska arrangemangen står sig fantastiskt bra och känns snäppet mera säkerhetsinriktat utan att för den skull tappa bort något av det roliga.   

/Robert

Alf1GT

Stefan Atterhall
                  Moderator

Inlägg av Mats Berg på 2016-09-20 15:58

Nu får jag ju skämmas, hur kan man missa mr Challenge ” himself”. Ber tusen gånger om ursäkt Stefan!!!!

Äsch, man får ta mig som självklar – det är OK! 

Jag vill stämma in i kören – fy fan vad bra vi är! Vilket skönt gäng och vilka grymma arrangemang. Och Jocke som kliver in och roddar som att ha inte gjort något annat – imponerande minst sagt…

2017 kommer det också bli ett grymt banåkningsår!

I/utanför garaget:
                    - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
                    - 156 Sportwagon 2.5 V6 -02
                    - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
                    - 156 Sportwagen 2.0 JTS TI -04
                    - Sprint Veloce 1.7 8V -87
                    - Alfasud TI 1.7 8V -78

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.