Takräcke GiuliettaPublished by Övergivna Forumposter on › Forum › Allmänt › Takräcke Giulietta Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 3 juni, 2017 kl. 19:16 av Övergivna Forumposter. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 9 maj, 2017 kl. 21:21 #20891 Övergivna ForumposterDeltagare Hej Köpte ett begagnat original takräcke till min Giulietta QV. Tyvärr fick jag ingen monteringsanvisning. Finns det någon vänlig själ som kan lägga ut en instruktion? Mvh Markus 28 maj, 2017 kl. 04:40 #20892 Rickard TomassoneDeltagare Har du löst det? Hade sånt räcke förut men sålt med instruktioner till Motala. Är lite fippligt och inte helt solklart speciellt utan instruktioner! Kan assistera dig om du håller till på Skaraborgsslätten. Här är annars pdf i färg: https://drive.google.com/file/d/0B3…p=drivesdk Edit: verkar inte funka o kopiera in länkar på forumet..filen var för stor att ladda upp. Skickar dig ett meddelande 3 juni, 2017 kl. 19:16 #20893 Övergivna ForumposterDeltagare Hej Tack för hjälpen med instruktionen. Länken funkade perfekt! Jag håller till på slätta. Hör av mig om det krånglar Mvh Markus Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in