Tips om några bilar

Published by Thommy Lehrgrafven on

Forum Allmänt Tips om några bilar

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
  • Författare

Jag skulle också kunna tänka mig att åka och titta vad som finns och nu på lördag funkar bra för mig nästa helg är det värre.

//Andreas

Det finns möjlighet att åka till Ljungby i helgen!

Återkommer i morgon mednärmare besked.

Oh no! Kan inte åka i helgen, jobbar både lördag och söndag. Men jag är som sagt mycket intresserad av den svarta Croman då jag har ägt den tidigare. Jag kan ta den osedd men om ni åker ett gäng i helgen, skulle någon då kunna ta en titt på den och lägga ett bud åt mig? Eller finns det någon som är sugen på att åka och titta tis-ons nästa vecka?
    Om nån kan titta på den åt mig så får ni gärna höra av er till mig via pm eller telefon.
    //Christian

Det verkar vara ett gäng som vill och kan åka i helgen. Några vill ha hjälp med att bedöma ett par bilar. 

Skriv här om någon kan hjälpa till. Jag själv har inte möjlighet att göra mer än förmedla här på forumet. 

Meddela snarast vilka som kan tänka sig att åka.

Jag vill åka och jag kan när som i helgen och är det nån som undrar över nått när vi ändå är där så kan jag försöka svara så gått jag kan.

//Andreas

Robin Nyquist
    Moderator

Inlägg av Andreas Silfverling på 2015-09-04 08:32

Jag vill åka och jag kan när som i helgen och är det nån som undrar över nått när vi ändå är där så kan jag försöka svara så gått jag kan.

//Andreas

Jag är sugen på “skurt”, den gröna Alfettan men kan inte komma loss i helgen, skulle du kunna kika på den och se i högarna också om bilen är räddningsbar och om delarna till bilen finnes i någon utav högarna?

Inlägg av Robin Nyquist på 2015-09-04 

Jag är sugen på “skurt”, den gröna Alfettan men kan inte komma loss i helgen, skulle du kunna kika på den och se i högarna också om bilen är räddningsbar och om delarna till bilen finnes i någon utav högarna?

Absolut bara det blir av så

//Andreas

Besar Jashanica
      Deltagare

Jag vill åka, föredrar söndag men kan nog få det att funka på lördag med.

GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar

Robin Nyquist
        Moderator

Inlägg av Andreas Silfverling på 2015-09-04 09:08

Inlägg av Robin Nyquist på 2015-09-04 

Absolut bara det blir av så

//Andreas

Hyvens! 

Jag är snart på väg… med ambitionen att spana på lördag. Är ju 164-junkie så jag tittar mest åt det hållet /Christer

Michael Emilsson
          Deltagare

Skulle ni se, när ni är i Ljungby, ett 20-tal italienska bilar i samlad karavan så svimma inte…

Det är bara Giro di lago Bolmen gänget som är ute och kör 

Det blir en visning nu på lördag 5 sept. efter kl 12.
            Kontakta Patrik på tel 070-370 58 74.

Har ingen möjlighet att åka i helgen. Kan någon tänka sig att ta en titt på den svarta Croman, kanske ta en bild eller två? Jag har saknat den och skulle gärna äga den igen.

Daniel Fasth
            Deltagare

Hoppas på massa bilder och information imorgon kväll av er som åker dit!

156 SW 2.0 TS - 00

Kontakt på kommunen:

Stefan Lehr 
              Säkerhets- och beredskapssamordnare

Tekniska förvaltningenLjungby kommun

Tel. 0372-78 91 95

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.