Tisdagsträffen i Löddeköpinge

Published by Magnus Westin on

Forum Träffar Tisdagsträffen i Löddeköpinge

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Magnus Westin
    Deltagare

Var är alla Alfaägare? Vi har en av Sveriges största och bästa träffar varje tisdag i Lödde. Är det fint väder som ikväll så är det hundratals bilar och motorcyklar som samsas på denna välordnade och trevliga träff. Tyvärr blir vi bara färre och färre som kommer med Alfor. Idag var vi 4 st  till och med Ferrari slog oss med hästlängder. De var 11-12 st. Passa på och njut av en riktigt bra spontanträff och ta favoritbilen till Lödde. Är det fint väder kom innan 18 så slipper ni bli hänvisade till fältet bakom. Då är det nämligen oftast fullt på 1:a fältet. 

Mange W

Mange W

Besar Jashanica
      Deltagare

Vilken Alfa var din? Jag såg en GTV6’a, sprint och en Spider.

Igår körde jag Peugeot ditt, från Juni kör jag Alfa förhoppningsvis.

Vet att tex Porsche har så att första tisdagen varje månad har de träff där.

Kanske vi skulle köra något liknande?

GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar

Magnus Westin
        Deltagare

Min i tisdags var den svarta Gtv GP. Nästa gång blir det förhoppningsvis en blå GTJ 1600. Om jag hinner få den färdig?

Bra förslag att sikta på en dag i månaden. Kanske sista tisdagen. Lätt att komma ihåg. 

Mange W

Paul Svedunger
          Deltagare

Så fort jag får en ledig tisdagkväll åker jag dit. Tyvärr har jag annat engagemang just på tisdagkvällar ett tag framåt.

Paul

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.