Tjolöholm Classic Motor 18 maj!

Published by Stefan Werner on

Forum Träffar Tjolöholm Classic Motor 18 maj!

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    Fredrik Widahl
    Deltagare

Gör ett nytt försök

Har visst inte rättigheter att göra detta. Servern begär autentiseringsuppgifter igen och det funkar inte.

Kan någon hjälpa mig?

Löste det, verkar vara problem när jag kör min privata win 8 datar hemma, nu från jobbet med win 7 så funkade det.

Håll till godo

Widahl

Thomas Sjölin
    Deltagare

Har redigerat och lagt in textfält som det bara är att fylla i när du öppnat pdf’en i Acrobat Viewer och sedan skriva ut.

Säg gärna till om det inte funkar. Har testat så det borde göra det men det är inte alltid man själv upptäcker saker.

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Thomas Sjölin på 2014-05-14 23:35

Har redigerat och lagt in textfält som det bara är att fylla i när du öppnat pdf’en i Acrobat Viewer och sedan skriva ut.

Säg gärna till om det inte funkar. Har testat så det borde göra det men det är inte alltid man själv upptäcker saker.

Najs! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Peter Braun
    Deltagare

Bra jobbat! 

Stefan Werner
    Deltagare

Ni som kommer först,Försök att ställa bilarna i två snygga hästskoformationer.Det brukar bli rätt bra.

Ska bli kul att träffas.Vackert vädet lär vi ju få.

Stefan

Stefan

Stefan Werner
    Deltagare

Tack alla för en fantastisk dag på Tjolöholm.Härligt väder och mycket folk.

Ett särskilt tack till Peter Braun och Henrik med familj.Ni gjorde att det blev extra tryck kring vårt tält.Espressomaskinen var igång hela tiden.Minst 140 omgångar enligt Henrik.Bra pengar till klubben!Dessutom så sålde vi rätt bra med prylar också.

Tack för den här gången

Stefan

Stefan

Fredrik Widahl
    Deltagare

Hej,

Ja, tack alla som hade fixat detta. Det var ett rent nöje att ställa ut i vår ”monter” för första gången. Det kommer jag att göra fler gånger.

Fredrik

Widahl

Lars M Blomberg
    Deltagare

Bra jobbat alla ni som ställde ut och jobbade. Det var kul att komma förbi och kika.  

Peter Braun
    Deltagare

Jag vill tacka alla för en riktigt trevlig dag. Många bilar och mycket folk. Det var extra kul i år då vi hade en fin kaffemaskin som Henrik och familj tagit med sig. Kaffeförsäljningen gick riktigt bra och folk var väldigt nöjda med kaffet. Vi hade även både klubbprylar och delikatesser som Henrik Selbo skickat. Tack även Thomas som bidrog med dem fina korvarna vid grillningen. Tack även Stefan Werner som håller ihop trådarna så bra. Känns tryggt att ha någon med så bra erfarenhet i gruppen. 

Magnus Berg
    Deltagare

Verkligen kanon!

Med så bra kaffe, fina klubbprylar, och vackra bilar så va det helt klart det trevligaste tältet att besöka på Tjolöholm! 

Bra jobbat av alla er som varit med och hjälpt till med detta!

Hej och tack för igår. En jättefin tillställning. Första gången med i montern. Bra upplägg med kaffe, korv o lite från prylboden. Kul att träffa ER. Lasse o Inger

[Edit 2014-05-19: Lade in bild i inlägg. /Mod Anders Bergkvist]

Lasse

Fredrik Widahl
    Deltagare

Hej,

Några som har lite bilder från i söndags får gärna lägga upp dem ngn stans på hemsidan…

/FW

Widahl

Peter Braun
    Deltagare

Lägger upp lite bilder. 

[Edit 2014-05-21: Lade in bilder i inlägg. /Mod Anders Bergkvist]

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.