Transporthjälp Göteborg – Stockholm?

Published by Robert Hultman on

Forum Allmänt Transporthjälp Göteborg – Stockholm?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Robert Hultman
    Deltagare

Är det någon här som kör från Göteborg och till Stockholmstrakten i nästa vecka?

Jag letar efter någon som kan tänka sig att hämta en topp till en Nord-motor i Västra Frölunda och ta med upp till Stockholm/Stockholmstrakten. Bensinbidrag (eller dieseldito) utgår givetvis.

Stockholm

Mattias Rehn
      Deltagare

Jag och Passaten rullade in i Göteborg nu på kvällen, efterlängtad långhelg med wife på programmet. Kan nog övertala henne att vi tar vägen förbi Västra Frölunda, blir nog inte så svårt när jag berättar att det inte är jag som köpt delar. Åker hem på söndag, hör av dig om det är aktuellt.

/Mattias

Magnus Berg
        Deltagare

Den här klubben är grym! Full med hjälpsamma människor och snabb respons får man. Härligt! Jag hade kunnat bidra med en fika i Frölunda om jag hade varit hemma i helgen. Hoppas det går bra för er ändå 

Robert Hultman
          Deltagare

Inlägg av Magnus Berg på 2017-02-17 06:04

Den här klubben är grym! Full med hjälpsamma människor och snabb respons får man. Härligt! Jag hade kunnat bidra med en fika i Frölunda om jag hade varit hemma i helgen. Hoppas det går bra för er ändå 

Ja det är en grym klubb, precis som du säger. Mattias Rehn är dessutom grymmast av de grymma. Han har kunnat hjälpa mig vid flera tillfällen tidigare genom att trolla fram de mest ovanliga 105-reservdelar när allt har varit stängt eller sakerna slut i de ordinarie reservdelskranarna. Och nu detta!

Stockholm

Mattias Rehn
            Deltagare

Inlägg av Robert Hultman på 2017-02-17 10:03

Inlägg av Magnus Berg på 2017-02-17 06:04

Ja det är en grym klubb, precis som du säger. Mattias Rehn är dessutom grymmast av de grymma. Han har kunnat hjälpa mig vid flera tillfällen tidigare genom att trolla fram de mest ovanliga 105-reservdelar när allt har varit stängt eller sakerna slut i de ordinarie reservdelskranarna. Och nu detta!

Nu är iaf allt hämtat och lastat, snabba grejer det där Robert.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.