Transporthjälptråden!

Published by Fredrik Assarsson on

Forum Allmänt Transporthjälptråden!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

Vi är alla emellanåt i behov av transporthjälp för stora som små prylar. Dags att ha en tråd som kan bidra med hjälp för de som behöver.

Eftersom jag vill nosa runt efter transporthjälp för en GTV6inredning passar jag på att börja!

är det någon som har vägarna förbi Harjunpää i Avesta och har vägarna uppåt landet? Jag bor i Östersund men kan ta mig tom Sundsvall för att hämta upp och överlämna uppskattning för hjälpen. 

/Fredrik

Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser

Henrik Ahnfeldt
    Deltagare

Bra trådinitiativ

Det där borde ju gå att lösa till mittsverigebanan. Jag kommer åka från Stockholm två veckor innan och vara i hudiksvallstrakten. Nu kom jag på att jag ska till dalarna i morgon och över midsommar men åker i en liten punto. Vad är det för grejer du ska ha från Marco? 

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Det är två framstolar + baksäte samt bakre sidostycken.
      Om det går att lösa till mittsverigebanan så är det bra. Helst skulle jag vilja få upp de hit tidigare så att jag hinner byta inredning till mittsverigeträffen men i brist på möjlighet så duger det fint till träffen också.

Eventuellt lyckas jag styra upp frakten mha en annan i Östersund som råkar vara på jakt efter GTV6inredning han också – Fortsättning följer men fyll gärna på med fler transporthjälpare som behövs – vi betar ju alla av x antal mil genom vårt avlånga land och har oftast möjlighet att svänga förbi en liten omväg för att hjälpa någon annan.

Roger Forsberg
      Deltagare

Någon som kan hjälpa till att förflytta en bur, ser delvis ut att kunna skruvas isär. Finns i Karlstad och behöver komma till Herrljunga/Vimle.

GTV 916 3.0 24V -97

Hejsan!

Jag är i behov av transporthjälp mellan Falkenberg och Östersund – Är det någon av er som är på väg genom Sverige med plats för Huv, framskärmar, lyktor samt främre kofångare till en 156 som ska få sig en uppdatering? 
        Hojta till här eller hör av er på 0706645171. Belöning utgår givetvis i önskad valör! 

Robin Nyquist
        Moderator

Jag är i behov att få hjälp med transport utav två stötdämpare ifrån Sthlm till Avesta, kan det vara så att någon åker den sträckan som kan tänkas assistera?

//

Robin

0737 – 274 789

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.