Tusen tack…..

Published by Kjell Helgesson on

Forum Allmänt Tusen tack…..

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Kjell Helgesson
    Deltagare

Med dagens post kom senaste numret av Klöverbladet. Som vanligt trevligt och läsvärt! Heder åt dom som fixar till klubbtidningen, det är verkligen mycket arbete som ligger bakom, som kanske inte alla tänker på! Som pensionär kan man ju läsa den på dagtid, men för er som försörjer oss pensionärer rekommenderar jag en skön fåtölj och en mysig hörna så är fredagskvällen fixad!  /Kjell

alfapojken

Magnus Berg
      Deltagare

Ååå härligt, då har jag något att se fram emot då jag kommit hem. Gräsänklingskvällen är räddad, en öl på det så är den inte bara räddad utan även helt fenomenal. 

Marcus Persson
        Deltagare

Tidningen har landat även här Norrland. Bra som vanligt! 

Axel Lindgren
          Deltagare

Jag passar på att ta åt mig lite av er uppskattning då flera av mina bilder ifrån Mittsverigeträffen är med.

Det är jättekul att få bidra med detta, men det är också kul att få uppskattningen tillbaka.

Även jag ska nog ta och hitta en mysig hörna tillsammans med något drickbart och njuta.

Axel Lindgren

Magnus Berg
            Deltagare

Ahhh så var man då framme vid dagens höjdpunkt!
              Härligt med kärlek både på flaska och i pappersform.
              Stort tack till er alla som jobbar med Klöverbladet och till alla er som bidragit med det fina innehållet. Mycket bra jobbat!

Dennis Mollberg
              Deltagare

Vad är det för bira? Ser nästan veteaktig ut på bild, själv är jag svag för hoegaarden!

Det vore i intressant med en omröstning eller liknande om vad folk vill läsa om i klöverbladet

Magnus Berg
                Deltagare

Nej då de är en APA (American Pale Ale)  från danska Mikkeller, brygd i Belgien. Härlig blandning:-)

Den görs i begränsad upplaga och ändras 2 ggr/år. Den jag drack idag köpte jag på mig en större mängd av i somras för att jag tycker den är så bra. De va vår/sommar2014 -varianten. Den som går att köpa nu är höst/vinter2014. Har dock inte testat den…än.

Just den utgåvan är helt fantastiskt god! Höstvarianten är däremot helt förändrad och föll inte mig i smaken alls då de gjort en suröl av den. 

Magnus Berg
                  Deltagare

Ja det är precis vad jag även fått höra av vänner som testat årets höst/vinter-variant. Får hoppas att nästa års vår/sommar går i samma anda som årets för den va superb!

Kul med likadrickande 😉

Anders Bergkvist
                    Deltagare

Instämmer! Höst/vinter – , vår/sommar – . Dessutom var 2013 bättre än 2014…enligt mina smaklökar i alla fall

Ah just det – läser senaste tidningen med intresse också förstås, det är ju ingen öltråd det här (väl?) 

Dä årner sä...

Henrik Ahnfeldt
                      Deltagare

Trådkapningar är ju lite ajjabajja, men den här tycker jag är helt i sin ordning. Den bästs hittills

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

hej i kvällen..Jag vill också uttrycka den glädje jag upplevde i fredags, då jag öppnade brevlådan!! Yippeee…tack

Dennis Mollberg
                        Deltagare

Såg att du hade kört på mittsverigebanan, kul med mer tjejer i klubben!

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.