Upp-, och eftersnack Gelleråsen 2021-05-08

Published by Joakim Landelius on

Forum Bankörning Upp-, och eftersnack Gelleråsen 2021-05-08

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    David Wallefelt
    Deltagare

Perfekt Joakim, tack!

Jag kan tipsa alla långväga om att Loka Brunn kan husera över natten för 750kr, inklusive frukost. 20 minuter från banan!

Jag fick det vettiga priset via telefon, vilket inte stod med på deras hemsida.

156 SW GTA
    MiTo 1.4 Multijet
    156SW 2.0 JTS

Jonas Karlsson
    Deltagare

Såg att schemat var upplagt nu, verkar bli lite fler bilar än förra året, kul!

Hur många anmälda är det hittills med BMW klubben inräknad?

Joakim Landelius
    Keymaster

I dagsläget knappt 70 anmälda.

Vi får se till att bete oss om vi ska hålla oss till max 8 samlat.

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Min dotter som är fotograf kommer att filma och fota, så ni kan väl hojta om ni vill köpa bild/film. F.ö så är vi nog överlägset mest långväga (Karlskrona). Ska bli skoj 🙂

Sune Karlsson
    Deltagare

Min dotter som är fotograf kommer att filma och fota, så ni kan väl hojta om ni vill köpa bild/film. F.ö så är vi nog överlägset mest långväga (Karlskrona). Ska bli skoj

Jag vill inte vara tråkig, men måste ändå påminna om vad som gäller i dessa tider. “Observera att endast betalande deltagare släpps in på området. Din familj och dina kompisar måste du lämna hemma. Detta för att minimera antalet närvarande i syfte att minimera eventuell risk för smitta.” Se kalendern.

• Det här svaret redigerades för 7 månader sedan av Sune Karlsson.

Går det så går det...

Oki, jävligt trist men du har rätt💩

Dan Harlin
    Deltagare

Jag har varit på många trackdays, men sällan på något så avspänt och trevligt event!

Stort tack till alla er som orkar arrangera och genomföra!

Jag kommer försöka komma på alla våra event!

p.s. Kul att BMW klubben var med, många fina bilar! d.s.

Mikael Eriksson
    Deltagare

Hemma efter en underbar dag på Gelleråsen. Trött, nöjd, personbästa tid, underbar bil som går som ett urverk, heeelt underbara människor (älskar prestigelösheten och glädjen vi delar kring våra italienska underverk) och ett otroligt stort TACK till alla ni som gör detta möjligt för klubbens övriga medlemmar.

Längtar redan till nästa bandag och att få träffa alla sköna lirare!

CAR#9270 Mikael Eriksson Alfetta GTV 2.0 1982

David Wallefelt
    Deltagare

Också nyss hemkommen till Siljan, efter en helt underbar bandag i klubbens regi 😊

Det är så härligt att bara kasta sig ut på banan och försöka bli ett med maskinen för en stund. Totalt fokus på uppgiften, tappar både tid och rum. Ingen aning om varvtiden, inte ens hur många varv det blev per vända. Bara att det var ett fantastiskt roligt avbrott i vardagen, och dessutom få träffa trevliga, prestigelösa likasinnade 👌 Tack 🙏

156 SW GTA
    MiTo 1.4 Multijet
    156SW 2.0 JTS

Sune Karlsson
    Deltagare

Hej,

Nu finns det lite bilder från Gelleråsen i Galleriet. Komplettera gärna med filmer och fler bilder!

Går det så går det...

Per Nilsson
    Deltagare

Härligt att som mellan Alfor vara med på en perfekt banträff! Här är en kort film från grupp B.

• Det här svaret redigerades för 6 månader, 3 veckor sedan av Joakim Landelius.
    • Det här svaret redigerades för 6 månader, 3 veckor sedan av Joakim Landelius.
    David Wallefelt
    Deltagare

Tack för den åkturen Per 🙂 Snyggt!

Vad läckert med all info som finns med i filmen hela tiden! Hur fick du till det..? (jag hade bara en vanlig Dashcam i rutan, och där vet man ingenting förutom det man själv ser, tyvärr…)

Du är alltså “mellan alfor”, men fort gick det ju ändå 😉 Vad var det för bil du körde?

156 SW GTA
    MiTo 1.4 Multijet
    156SW 2.0 JTS

Tack för en härlig dag och att vi som inte körde Alfa (eller BMW) utan Lotus fick haka på. Välordnat med en trevlig stämning och väldigt bra beteende på banan- kanon.

Vill gärna återkomma i framtiden det bor nämligen en liten alfisti i mig också😜

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.