Upprop CAR Challenge 2020

Published by Stefan Atterhall on

Forum Bankörning Upprop CAR Challenge 2020

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Författare
    Ola Magnusson
    Deltagare

Satan i gatan va coolt med Svenskt Sportvagnsmeeting ?.

In och anmäl er nu alla som har nåt stående i ladan!!

Alfistiola

skälvfallet

Jens Hagen
    Deltagare

Hoppas få vara med på en tävling.

Stefan Atterhall
    Moderator

Säsongsstarten är ännu oklar när den blir, men frågan kvarstår givetvis hur det ser ut med intresset för att köra CAR Challenge i år?

🙂

Klassegrare CAR Challenge kl. II -- 2019, 2017 och 2016!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Speedhive, Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

Alfor för tillfället
    147 3.2 V6 GTA -04 -- #16 CAR Challenge kl. II (Projekttråd .org)
    156 SW 2.5 V6 TI -05
    Sprint 1.7 8V Grand Prix -87

Intresset är fortfarande stort, bara det blir några tävlingar att köra. Ser fram emot den eventuella säsongpremiären på Gelleråssen i juli! 🙂

# 22 Snart händer det!

Mats Forssén
    Moderator

Efter endast en tävlingshelg 2018 med efterföljande försäljning av rejsbil samt total avhållsamhet från bankörning under 2019 så är ordningen nu återställd i garaget iom inköp av en Abarth 695 Assetto Corse Evo. Har kört en test- / träningsdag på Sviestad som gav rejäl mersmak men faller ändå in under följande kategori: “Jag har en tävlingsbil men kommer troligen inte att köra några tävlingar under 2020

Förutsatt att säsongen kan komma igång på något sätt är det dock inte omöjligt att jag kör ytterligare träningstillfällen (vilket jag behöver, minst sagt…) och det är klart att en tävlingshelg vore ju kul att köra innan vintern är här! 🙂

Slänger med en bild från depån i Sviestad för att testa bilduppladdningen på nya hemsidan.

• Det här svaret redigerades för 6 månader, 3 veckor sedan av Mats Forssén.

#71 Abarth 695 Assetto Corse Evo

Joakim Landelius
    Keymaster

Efter endast en tävlingshelg 2018 med efterföljande försäljning av rejsbil samt total avhållsamhet från bankörning under 2019 så är ordningen nu återställd i garaget iom inköp av en Abarth 695 Assetto Corse Evo. Har kört en test- / träningsdag på Sviestad som gav rejäl mersmak men faller ändå in under följande kategori: “Jag har en tävlingsbil men kommer troligen inte att köra några tävlingar under 2020” Förutsatt att säsongen kan komma igång på något sätt är det dock inte omöjligt att jag kör ytterligare träningstillfällen (vilket jag behöver, minst sagt…) och det är klart att en tävlingshelg vore ju kul att köra innan vintern är här! 🙂 Slänger med en bild från depån i Sviestad för att testa bilduppladdningen på nya hemsidan.

KUL! Nu saknas det bara en laddning dekaler och en anmälan! *hets hets hets*

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Robert Hagblom
    Deltagare

På nått sätt kan jag säkert hjälpa till i år med. 😊

Mvh Robert Hagblom

Robert Hagblom

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.