Uppsnack: Dubbelkullen 19-20 Augusti

Published by Joakim Landelius on

Forum Träffar Uppsnack: Dubbelkullen 19-20 Augusti

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Joakim Landelius
    Keymaster

Med tre veckor kvar till dubbel-drabbning är det läge att få igång snacket!

Vem har gjort av med mest autosol på sina navkapslar? Vem har kört högtryckstvätten i motorrummet? Vem tycker bara det är härligt att stå i solen och äta glass?

Kasta gärna ett öga i uppsnackstråden i Banmötesforumet också, där pratas det banåka!

Banmötesgänget 
      gm
      /Jocke 

Du kan kalla mig herr Charlie

Gustav Holmdahl
      Deltagare

Jag har faktiskt kört högtrycken motorrummet på Giulian  rugan är anmäld till C på lördag så ska bli kul för henne att få göra banpremiär på riktigt! Själv ska jag pysa runt och mysa med alla gamla Challenge-vänner!  Får se om jag hinner ta ett pass i A eller B med Giulian och se vad hon går för på banan.

Giulia 20 Super

Axel Lindgren
        Deltagare

Vi kör även i år en träff vid sidan av banan, en sk putsträff. Anmälan och mer info här.

Ni som vill vara med på den gemensamma och trevliga middagen på kvällen anmäler er och betalar denna här. Sista anmälningsdag är den 12/8.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
          Deltagare

En påminnelse om anmälan till putsträffen och middagen, se mitt tidigare inlägg.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
            Deltagare

Uppdatering gällande anmälan till middagen: Anmälningstiden är förlängd. Ni som inte har anmält er, vg gör det senast torsdag 17/8.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
              Deltagare

Ännu finns det några platser kvar till middagen. Om ni vill vara med, gå in och anmäl er och betala här.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
                Deltagare

Dagens påminnelse om anmälan till middagen

Axel Lindgren

Stefan Atterhall
                  Moderator

Passagerarstol monterad och tanken fylld – redo för Kullen! 

I/utanför garaget:
                    - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
                    - 147 GTA -03
                    - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
                    - Sprint Veloce 1.7 8V -87
                    - Alfasud TI 1.7 8V -78

Axel Lindgren
                    Deltagare

Nu börjar det dra ihop sig. Ni som inte har anmält er till middagen, gå in och gör det nu. Nu är platserna snart slut.

Viktigt! Ni som har allergier bör meddela mig snarast på 070-929 77 40 då jag kommer att stämma av med restaurangen under morgondagen.

Axel Lindgren

Thomas Sjölin
                      Deltagare

Vill verkligen hänga med men kan tyvärr inte. Surt, riktigt surt.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.