Uppsnackstråd Gelleråsen

Published by Joakim Landelius on

Forum Bankörning Uppsnackstråd Gelleråsen

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Joakim Landelius
    Keymaster

Äntligen! 

Om lite drygt två veckor sätter jag mig i någon form av italienska för att färdas mot Karlskoga. Jag är superladdad!
      Kommer du också med? Vad tänkte du köra? Vad har du gjort för din skönhet i vinter? Vad är banrekordet runt Gelleråsens nya sträckning i snöslask?

Let’s talk it out!

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Henrik Ahnfeldt
      Deltagare

Jag har tvättat bilen för två veckor sedan. Inget mer. Räcker det för pallchans tro?

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Robin Nyquist
        Moderator

Jag har en bil som jag kan köra för egen maskin för första gången på 1 1/2 år!

Ambition/mål: ta målflagg! 

Lasse Emilsson
          Deltagare

Fullt ös i verkstan!  Shakedown på Mantorp! Sen får vi se hur det går på Gelleråsen!

Hoppas ni är snälla mot Gubben!?

Björn Ek
            Deltagare

Jag har regbes av ombyggt fordon på Torsdag. Sen ska jag byta ett par spindlar och möjligen ett sprut och sen blir det gelleråsen! 🙂

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Sune Karlsson
              Deltagare

Vad vore livet utan lite ordning och reda? Nu finns det också ett tidsschema att ladda ner från huvudaktiviteten.

Går det så går det...

Stefan Atterhall
                Moderator

Vad vore livet utan lite mat? Nu finns ett evenemang där vi kan anmäla oss om vi vill ha middag på Gastro Bar & Kök i Karlskoga kvällen innan Gelleråsen.
                  KLICKA MIG

Stefan Atterhall
                  Moderator

Vad vore livet utan än mer ordning och reda? Nu finns nytt besiktningsprotokoll (för CAR Challenge) och tävlings PM upplagda under reglemente / dokument. Trevlig läsning!

Sune Svensson
                    Deltagare

Varit på knutstorp blev väl sådär en 130 varv . Blött på morgonen kallt fuktigt . Torr bana på eftermiddagen forfarande kallt . Sista stinten fick ja fem fria varv blev fem varv på 1.11med den bästa på 1.11.14

Heisann.

Veldig hyggelig å se at dere samler ett såpass stort startfelt til sesong premieren Vi nordmenn er litt tregere, men jeg håper vi når 20 påmeldte. Vi ser som alltid fram til sesong åpning hos dere! Vi snakkes fredag kveld! Jeg kommer i hvertfall med #98 Alfa 156 3.2 . Mvh Lars Ola

Claes Hoffsten
                      Deltagare

Jag har just nu inflammation i halva kroppen och går på knark. 156:an uppstartad med trasigt pedalställ på skrivbordet på jobbet,Hittar inga delar.

Brorsan ska åka Abarth och han lär väl väl inte ens orka tvätta den innan start….

Men lugn…vi kommer ?

Aris Stamos
                        Deltagare

En gång hade vi tom gång, nu är den bort skruvad

SirApp - en app för alla Arisar!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.