Vad göra med GTV 916 – 3.0?

Published by Marco Gilardino Castaldo on

Forum Allmänt Vad göra med GTV 916 – 3.0?

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Thomas Bodén
    Deltagare

För en insikt om vad finare bilar kostar så kika här en erkänt dyr handlare i UK, men som ändå säljer bilar.

http://www.cgtrading.co.uk/pages/alfa-gtvs-spiders

156 GTA Sportwagon

Hej!

Tack till alla som hörde av sig för att rädda min bil!
      Jag kommer att ha den till salu i alla fall, nu att jag köpte en Brera. Är den värd mer inget mig emot!

Finns det någon som vill veta mer om bilen, se bilderna, va med och lägga ett bud, det är bara att höra av sig via PM!
      Marco

Här kan ni se bilder på bilen förresten

http://www.garaget.org/?car=225832

Inlägg av Gabriel Eriksson på 2015-05-17 19:00

Inlägg av Marco Gilardino Castaldo på 2015-05-17 11:07

Med värde på 16.000-22.000 enligt bilpriser 

Hur får du fram det värdet hos bilpriser? Jag får nåt helt annat när jag söker på en GTV 3.0 2001 med 9500 mil. 

Gabriel,
      du har rätt… bilpriser antog att bilen hade 20.000 mil på mätaren… nu med rätta värden går den upp till den siffra du skrev
      Tack för tipsen!

Nu är Breran på plats! fortfarand emed italienska plåtar men så är det… ska göra pappersarbetet denna vecka så att hon blir Svensk medborgare..

Resan gick som planerad, från Monza, tog jag SS36 dello Stelvio (riksväg 36) som tog mig till Lecco.

Sen körde jag västra sida av Leccosjön, via Valmadrera, Oliveto Lario, Vassena, en titt på sommarlägenheten mina föräldrar hade när jag var liten. sen upp till Bellagio

Sen en liten bilfärja till Varennaför att fortsätta på SS36 och SS38 upp till Stelvio Passet, 2756 meter öhn. Top Gears har rätt. det är en fantastisk bilväg, vädret var bra och asfalten var snöfritt.
      Breran med sin 4×4 klättrade upp, rolig, stabil… Bättre inte titta på förbrukningen just där. sen en bra bit in i Schweiz, sen Tyskland, Danmark och Sverige

Se hela vägen på Maps

GTV behövs snart inte längre. Kommer alla som hördes av sig tidigare, fortfarande vara spekulanter?

Jag tänkte sammanfatta all info om bilen i en annons så att alla svar finns där.

Thomas Bodén
      Deltagare

Vilken härlig resväg!

Men var är bilderna??? Eller det kanske blir en egen tråd 

156 GTA Sportwagon

Du har rätt… jag ska ladda ner bilderna och hitta ett sätt att ladda upp dom!

Ja allt gick som planerad förutom att första övernattning blev det svårt att hitta ett rum. Det var en varm sommarhelg, i närheten av Konstanz, alla var där vid sjön och jag fick sova på autobahn då alla zimmer frei var zimmer o-frei

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.