Vad sägs om en träff i väst innan vintern?

Published by Ulf Johansson on

Forum Träffar Vad sägs om en träff i väst innan vintern?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Ulf Johansson
    Deltagare

Efter att ha deltagit i några trevliga träffar så känns det som att det behövs en till innan vintern. Har själv deltagit i 2 st på Röda Sten samt en körning till LandvetterBil. Har hört olika förslag om andra tänkbara ställen tex Nääs Fabriker. Kom med förslag!!!

Rolf Svensson
      Deltagare

Kan ni inte dra er lite längre ner så kanske både syd och väst kunde träffas.

som Falkenberg el Varberg eller något annat förslag ju fler ju trevligare

Ulf Johansson
        Deltagare

Absolut inga problem för mig Ju fler vi e tesammans………..Sprid detta vidare så kanske vi hittar både tid & plats.

Fredrik Brorsson
          Deltagare

Vad sägs om att träffas på Väröbacka Gästgiveri den 4 oktober och käka nått gott ihop. De har söndagsmiddag där mellan 12-16.

Robert Hedin
            Deltagare

Jag har ju missat träffarna  denna sommaren vid Röda sten så ser fram emot min första sammankomst

156 GTA Q2

Ulf Johansson
              Deltagare

Fredrik! Det tycker jag låter som ett utmärkt förslag. Vet du hur man nu går vidare så att det hamnar under “aktiviteter” ?? Så att man får koll på vilka som vill va med!!

Peter Braun
                Deltagare

Jag kan lägga upp aktivitet. Ge mig informationen bara.

Robert Jakobsson
                  Deltagare

Det här låter trevligt 

Alf1GT

Ulf Johansson
                    Deltagare

Fredrik Brorsson vet ju mer om Gästgiveriet, tider, mm. Be honom ge dig uppgifter. Sen hoppas jag så många som möjligt kommer!! Upptäckte igår kväll att jag inte hade bromsljus i skymningen. Löst idag, säkring……..

Ulf Johansson
                      Deltagare

Mitt förslag: Kör på Väröbacka Gästgiveri Ge info till Peter Braun så att han lägger upp det. 

Inte rädd för mörker nu när bromsljuset funkar

Fredrik Brorsson
                        Deltagare

Nu ligger detta uppe i “Aktiviteter”. Då jag själv har fått det dj-igt tjockt den helgen så är det osäkert om jag själv kan medverka. Kommer dock att hålla koll på aktiviteten och se till så att det blir bokat med restaurangen hur många det blir. Har satt med Ulf Johansson som medarrangör, hoppas det är ok Ulf? Är det några frågor så är det bara att höra av sig.

Fredrik

Peter Braun
                          Deltagare

Den 15/10 blir det även träff på italienskaföreningen. 

Ulf Johansson
                            Deltagare

Välkommen Väröbacka Gästgiveri den 4/10 se aktiviteter. / Ulf! 0707-288234.

Ulf Johansson
                              Deltagare

Ulf Johansson
                                Deltagare

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.