Vardagen snart återställd – Pizzaträff i Linköping

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Vardagen snart återställd – Pizzaträff i Linköping

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Mitt i alla helgdagar då det är lätt att tappa kontrollen över veckodagar och kalender är det värt att påminna om att den gråa vardagen snart kommer att infinna sig. Den tid då det känns lite tungt att återgå till den normala lunken!

Men, just därför passar ju vår pizzakväll på Mozzarella i Linköping 13:e januari så bra — för att påminna om att även i vardagen finns det höjdpunkter. Kanske vi denna gång skall tala om vad vi skall göra under våren, som snart står för dörren. Positivt tänkande kan kännas värdefullt just under januari!

Hoppas vi blir lika många som senaste träffen i december, då vi var ett tio-tal — och då saknades trots allt en del pålitliga medlemmar som oftast dyker upp. Jag ser fram emot att träffas första gången under 2015!!!

/Bo

Bo M. Hasselblad

Tommy Anzelius
    Deltagare

Instämmer Bosse!

13:e är nu inlagt i kalendern – och med en nyinförskaffad 159 så kommer resan till Linköping att bli ett nöje 

Förutom att träffa er andra vill säga… vi ses!

/T

Anzelius

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Tyvärr kommer jag inte att ha en chans att komma i kväll. Har en eller ett par eldsvådor lokalt som behöver släckas eller i alla fall släckningsförsök. Därför har eftermiddagen och kvällen nu blivit fullbokad med andra möten.

Trist! Det skulle varit kul att vara med och en pizza skulle inte vara fel som “återställare” efter den julbordssäsongen. Men nu får det anstå till februari och ser fram emot att ses då.

Hoppas ni har det trevligt!

/Bo

Bo M. Hasselblad

Ragnar Rosengren
    Deltagare

Det brinner tyvärr en del i mina knutar också, jag skall försöka hålla huvudet kallt och pressa in det men just nu ser det mörkt ut tyvärr…

156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III

Ragnar Rosengren
    Deltagare

Usch, detta är fullkomligt bedrövligt, har nu fått en tjänsteresa på halsen och innan dess ett CAR styrelse-möte per telefon på samma tid… 10/2 ryker alltså…  

156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Bara en påminnelse att vi ses i kväll på Mozzarella för pizza. Denna gång kommer jag att vara på plats, även om det var nära att det inte skulle funka denna månad heller. Trist, Ragnar, att du inte kan vara med men det är bara att satsa på marspizzan!

Ser fram emot att träffa några fler än de som är anmälda, även om Patrik och Tommy är jättetrevliga. Ytterligare en anledning för dig att leta dig till centrala Linköping i kväll.

Vi ses!

Bo M. Hasselblad

Patrik Karlsson
    Deltagare

Inlägg av Bo M. Hasselblad på 2015-02-10 12:12

Bara en påminnelse att vi ses i kväll på Mozzarella för pizza. Denna gång kommer jag att vara på plats, även om det var nära att det inte skulle funka denna månad heller. Trist, Ragnar, att du inte kan vara med men det är bara att satsa på marspizzan!

Ser fram emot att träffa några fler än de som är anmälda, även om Patrik och Tommy är jättetrevliga. Ytterligare en anledning för dig att leta dig till centrala Linköping i kväll.

Vi ses!

Som vanligt så dök det upp några fler än vi som anmält oss  Igårkväll var vi 6 deltagare och tidigare träffar har vi ofta landat på 8-10 deltagare, så det är ju ganska bra uppslutning. Roligt att vi kunde börja spåna på vårens/sommarens aktiviteter dessutom, det närmar sig!

Alfa Romeo GTV6 -86 166 3.0 -99

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.