Vart köpa nya bromsar till 156:an..?

Published by Jan Stjernestam on

Forum Allmänt Vart köpa nya bromsar till 156:an..?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Jan Stjernestam
    Deltagare

Hej!
      Det är dags för nya bromsskivor och belägg runt om på 156 SW JTS -03. Vart på nätet köper jag detta snabbast, säkrast och mest prisvärt? Tänkt att satsa på Brembo, eller är det överkurs då bilen är enbart en brukis. Plus nya handbromswirers. Autoexperten vill ha nästan 6.000 Kr för rubbet, verkar väl mycket…

Ciao!
      /J

Köper det mesta på Ebay, Mister-auto eller bildelaronline24. Funkar bra och inte krånglat för mig. 

Mvh Kristofer 

Gert Bergh
      Deltagare

Jag köper det mesta hos Mr. auto.till mina bilar och det funkar klockrent med bra priser och snabba leveranser. sen har dom så du kan betala några kr extra för att få det extra snabbt levererat. och det är alltid hem till dörren med UPS oavsett om du valt snabb eller normal leveranstid.

Och dom har kanonbra priser på Brembos grejor, ca halva priset mot här hemma och varför snåla? du kan ju behöva stanna även om du pendlar eller kör till kiosken för att köpa en tidning för det brukar vara så. det händer när man ” Bara ska “

// Gert

Getech.se

Jan Stjernestam
        Deltagare

Tack för goda tips!

Det blev bildelaronline24.se som får leverera… ca 2.635 för Brembo runt om, handbromsvajrar, plus två oljefilter. Dom övriga ville ha runt 4.000 Kr..

/J

Daniel Briander
          Deltagare

Har köpt bromsar till mina 156 på just det stället, prisvärt och snabb frakt.

Paul Svedunger
            Deltagare

Inlägg av Daniel Briander på 2015-02-17 18:10

Har köpt bromsar till mina 156 på just det stället, prisvärt och snabb frakt.

bildelaronline24. Valde det anrika märket Alfred Teves. Ok ATE då…

Paul

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.