Verkstadslista

Published by Anders Egermo on

Forum Allmänt Verkstadslista

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Anders Egermo
    Deltagare

Jag sitter och läser Klöverbladet🍀 nr4. Där står det att det ska finnas en lista med Alfaverkstäder här på http://www.alfaromeo.org

Det låter som en bra lista att titta i, men jag kan inte hitta den listan!

Någon som hittar bättre här än vad jag gör?😊

SAABtoken

Magnus Svanblom
      Deltagare

hej, kan inte hjälpa med listan men instämma i att jag gärna tar del av den.

Bilden du försöker posta, är det på texten i klöverbladet? Det finns ingen ledtråd var listan finns? Jag har själv kollat runt i forumet, andra sektioner utan resultat.  Om nu listan finns är det nog lite svårt hålla den aktuell då både återförsäljare och verkstäder kommer och går… Jag tror tom att den infon släpar efter på Alfas svenska hemsida, om den finns?

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Kollade Alfas hemsida bara för skojs skull, länge sedan jag besökte den. Gick att söka åf och service men helkass?? sökfunktion. Testade söka Lycksele, Umeå och Sundsvall men inga träffar på åf eller service. Borde iaf fått nån träff för service eller är inga knutna till Alfa? Bara fd verkstäder som fortsätter lite vid sidan av. Typ Umeå Van service som sålde Alfa tidigare.

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.