Vilken mobiltelefon ska jag köpa??

Published by Anders Eriksson on

Forum Off Topic Vilken mobiltelefon ska jag köpa??

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Anders Eriksson
    Deltagare

Hej alla!
      Japp, en helt off-topic-fråga, men hjälp och råd brukar alltid gå att få från Alfakamrater!

Jag behöver en ny telefon. Är inte alls uppdaterad på vad som gäller idag.. Har alltid haft Ericsson (eller SonyEricsson) telefoner, men den jag har nu är synnerligen begagnad

Har en Iphone genom jobbet, med alla mail och surffunktioner mm, så det är alltså inte aktuellt med en till sån…
      Vill ha en telefon med knappar. Ska gå att prata i, ha kamera, skicka och ta mot sms och mms. Vet att det låter som en sk seniortelefon vore lämpligt, har dock 20år kvar till pension

Så, alltså: Hjälp råd och tips mottages tacksamt!!!

//Anders

Nu: AlfaSud. Alfa 90. Då: 3*75turbo 164Q4 2*147 156 Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi

Daniel Felton
      Deltagare

Nokia 301, vanlig enkel knappmobil med alla de funktioner du söker, går dessutom att få i några olika färggranna val. 

Kolla Tradera annars om du är ute efter svensk kvalitet, som Sony Ericsson, brukar finnas både nya och bättre begagnade.

Lycka till!
        Daniel

PS. Jag har själv en Nokia 301 och är mycket nöjd. Mobilen jag hade tidigare var en SE W610i, vilket är den bästa knappmobil någonsin, enligt mitt tycke, den har dessutom ficklampa.

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Anders Eriksson
        Deltagare

Ja, kanske det…
          Kollade lite på nätet, Nokia 301 verkar klart vettig! Om det inte dyker upp något annat förlag åker jag och hämtar en efter jobbet imorgon!

Nu: AlfaSud. Alfa 90. Då: 3*75turbo 164Q4 2*147 156 Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi

Henrik Boldrup
          Deltagare

Samsung Xcover 271 är en lur med samma ambitionsnivå som den föreslagna Nokia luren

Stelvio Ti 2,0 -20, 156SW 2,5 -04 och en Fiat 500e -15

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.