Wenngarsn

Published by Lars Johansson on

Forum Träffar Wenngarsn

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Lars Johansson
    Deltagare

Wenngarn var jättefint! Bra ordnat!

larsjoh51

Björn Ek
      Deltagare

Jag håller med! Trevligare omgivningar än Skokloster och bra ordnat trots knepigare logistik! Bra jobbat med flytten Åke!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Sune Karlsson
        Deltagare

Kan inte annat än hålla med!

Går det så går det...

Ett riktigt bra event., fina bilar. suverän logistik  (Man kunde till och med ta en fika 2 ggr) Trevligt folk, fantastiskt trevlig miljö. 

Tack alla ni som fixat och ligger bakom och ordnat med denna 1:a maj höjdar dag.  

Robert Hultman
          Deltagare

Fint arrangemang, fint väder, fina bilar. Lyckat. 

Å så ett “Like” på Sunes bilder.

(Dammstugan, heter den väl (?), hade lite problem med kundtillströmningen. 45 minuters väntan på en pizza!)

Stockholm

Thomas Sjölin
            Deltagare

Så trist att jag inte kunde åka i år.

Torbjörn Wulf
              Deltagare

Instämmer med övriga, toppenbra ordnat, tack för ett bra event helt enkelt.

Patrik Karlsson
                Deltagare

Tackar jag med för det fina arrangemanget! Härlig miljö och många fina bilar

Alfa Romeo GTV6 -86 166 3.0 -99

Nu finns ett nytt gemensamt galleri upplagt där ni kan fylla på med alla fina foton!

DIREKTLÄNK till uppladdningen

Edoardo Meleri
                  Deltagare

Trevligt event, fina bilar men….. Jag och några till 159or  ( 5 ) hamnade lång bort från övriga deltagare.

Inlägg av Edoardo Meleri på 2016-05-02 17:30

Trevligt event, fina bilar men….. Jag och några till 159or  ( 5 ) hamnade lång bort från övriga deltagare.

Samma här. Anledningen till att jag åkte kortege var ju för att jag trodde man skulle låta klubben får parkera först efter modell men så blev ju inte fallet haha Jag hamna på andra sidan träden med min 166a medan 3 andra 166or fick äran att stå i mittpunkten  vid huvudområdet men trevlig folkfest var det allt!

Åke Nyberg
                    Deltagare

Tack alla som kom, till nästa år skall vi göra ett antal mindre  justeringar så att alla blir ännu nöjdare.

Hade ett möte igår på Wenngarn där vi utvärderade – överlag var det väldigt positivt. Parkeringen i parken kommer vi att justera om lite. Matstationerna kommer också att göras på annat sätt. 

De kommer sannolikt inte att promota sina Trädgårdsdagar nästa 1a Maj, vi kommer nog att få ha anläggningen mer för oss själva inkl alla besökare som kommer bara för att titta på bilarna och hojjarna mm.

Det känns som att 1a Maj överlevde transplantationen med att flytta till Wenngarn på ett utmärkt sätt och att det kommer att kunna leva vidare i många år här.

Åke Nyberg

1a Maj General

Edoardo Meleri
                      Deltagare

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.