› Forum › Allmänt › Ännu en gammelalfa på väg ut ur Sverige › Svar till: Ännu en gammelalfa på väg ut ur Sverige
8 december, 2015 kl. 11:27
#17220
ja, man borde hyra en större lada och investera sina surt förvärvade euros i klassiker, sen när man slutar jobba så kränger man hela klabbet utom ett par tre favoriter till utlandet. Säkert en bra pensionslösning i dessa lågräntetider….
….om nu inte miljömötet i Paris stipulerar att alla gamla bilar måste konverteras till el-drift för att få framföras. Då spricker kalkylen.

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj