Svar till: Ännu en gammelalfa på väg ut ur Sverige

Forum Allmänt Ännu en gammelalfa på väg ut ur Sverige Svar till: Ännu en gammelalfa på väg ut ur Sverige

#17220

ja, man borde hyra en större lada och investera sina surt förvärvade euros i klassiker, sen när man slutar jobba så kränger man hela klabbet utom ett par tre favoriter till utlandet. Säkert en bra pensionslösning i dessa lågräntetider….

….om nu inte miljömötet i Paris stipulerar att alla gamla bilar måste konverteras till el-drift för att få framföras. Då spricker kalkylen.

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj