› Forum › Allmänt › crosswagon Bra eller dåligt köp? › Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?
6 december, 2015 kl. 18:41
#17247
Hej,
säkert en bra och användbar modell, med årlig skatt 6811 SEK.
Med vänlig hälsning
Roland
164 3.0 12v 1996 Giulia 1300 Ti 1969