Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?

Forum Allmänt crosswagon Bra eller dåligt köp? Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?

#17247

Hej,

säkert en bra och användbar modell, med årlig skatt 6811 SEK.

Med vänlig hälsning

Roland

164 3.0 12v 1996 Giulia 1300 Ti 1969