Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17377
Nusret Ljevo
Deltagare

    Även om du kör i stadstrffik så är det billigare med diesel än bensin.För 25l diesel kör jag i 7dagar i vecka,vilket skulle aldrig hända med en bensinare som har 170hk.Jag kör inte bara stadskörning utan motorvägen och varje sommar åker jag till Bosnien och Kroatien med runt 2 tankar på 230mil enkel.När jag hade 159 1.9jts så tog den 4 tankar på 230mil vilket är skillnad.