› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
27 april, 2016 kl. 23:34
#17559
Är inte Alfa helt tappade så kommer de med en företagsmodell som kommer in strax under 7.5 basbelopp. Det är ett måste för att få upp någon volym. Jag hoppas verkligen Giulian kommer som utlovat. Jag hade kund så sent som idag på en Giulia. Dock ingen beställning eftersom det inte går att garantera någonting alls.