› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
30 april, 2016 kl. 22:56
#17582
Inlägg av Peter Braun på 2016-04-30 22:29
Lite som Magnus säger så är vad jag vet priserna lite högre i Italien. Det som hade varit intressant att veta är vad BMW och andra konkurrenter kostar i Italien.