Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17725
Nusret Ljevo
Deltagare

    Tyskarna har alltid skrivit bra om alfa romeo,men inte Svenskarna.Här lever det gammla rykte om Italienska bilar typ rost,dålig kvalitet och bla ,bla bla.Vem bryr sig,jag ska aldrig köra volvo för det saknar själ,karisma och passion.När det gäller volvo i detta landet då är det bäst i hela världen typ säkerhet,men inte längre Giulia är säkrare med sina 98% medan xc90 97%