› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
19 juli, 2016 kl. 09:40
#17725
Tyskarna har alltid skrivit bra om alfa romeo,men inte Svenskarna.Här lever det gammla rykte om Italienska bilar typ rost,dålig kvalitet och bla ,bla bla.Vem bryr sig,jag ska aldrig köra volvo för det saknar själ,karisma och passion.När det gäller volvo i detta landet då är det bäst i hela världen typ säkerhet,men inte längre Giulia är säkrare med sina 98% medan xc90 97% 
