› Forum › Allmänt › Alfa Gtv 3,2 › Svar till: Alfa Gtv 3,2
9 januari, 2016 kl. 11:39
#17806
Min poäng var att vingen gör bilen snyggare. Frontspoiler är jag inte så förtjust i. Redan originalet är svårt att hålla från markkontakt om man har “rätt” fjädrar/höjd fram. Skulle nöja mej med splitters vid en förändring fram. Trösklarna är klart snyggast som original och svartlackade
Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.