Svar till: Service i Skåne för min 4C

Forum Allmänt Service i Skåne för min 4C Svar till: Service i Skåne för min 4C

#17999
Igino Cazzola
Deltagare

    Inlägg av Johnny Lindén på 2016-02-14 22:42

    Jag kanske är fördomsfull men det känns som att jag får göra mig beredd på att resa lite.

    Jag kanske är fördomsfull, men jag skulle inte lämna in en 4C på service.

    Jag är fullständigt Räserskadad