› Forum › Allmänt › Service i Skåne för min 4C › Svar till: Service i Skåne för min 4C
16 februari, 2016 kl. 19:15
#18008
Halmstad är ju inget avstånd i det här sammanhanget så om de kändes bra och vet vad de sysslar med så ser jag inte en tur fram och tillbaka dit som något problem. Jag kuskar ju fram och tillbaka till ringen utan att blinka så…
Johnny – may the 4C be with you!