› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
18 november, 2016 kl. 23:06
#18351
Tittade på den på bild och tycker den såg ganska bra ut, e betoning på ganska.. Bläddrade sedan fram till nästa bild i ett reportage från LA -mässan och såg en Audi Q5 SUV. Då förstod jag hur bra Stelvion ser ut egentligen. Tror att det där kan bli riktigt bra.