› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
16 april, 2017 kl. 17:26
#18395
Gällande utseendet Kim så är ju smaken som baken så det kan jag inte göra mycket åt 
men det lär komma ett alternativ med 200hk bensin om man vill ner i pris. Annars får du väl förhandla med chefen. Finns ju ingen lag precis som säger att bilen inte får kosta mer än 7,5 pbb. Se bifogad bild för alternativ. Mange
Mange W